Thursday, March 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα, ηλιόλουστη ανοιξιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Καθαρισμός
κλουβιών και αλλαγή φρέσκιας τροφής, λίγο μπρόκολο και φύλλα μαρουλιού.
Περιμένουν κάθε πρωί και μετά κελαηδούν και τα δυο από το πρωί. Είναι σπουδαία
συντροφιά. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι τα μπαλκόνια
και την κουζίνα και έκανα ένα ξύρισμα πρωινό. Λιακάδα σήμερα και μπονάτσα.
Πραγματική άνοιξη. Όλα ανθίζουν σιγά σιγά. Αύριο έχουμε ισημερία. Ο χειμώνας
αρχίζει και μένει πίσω σιγά και σταθερά. Όλες οι γλάστρες μου με τα αρωματικά
φυτά είναι στα ωραία τους. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και απάντησα σε αυτά που χρειάζεται.
Έντεκα η ώρα έκανα όλες τις δουλειές του σπιτιού, και ότι χρειαζόταν για το σημερινό
πρωινό, έγραψα λίγο για τις σελίδες μου τις καθημερινές και βγήκα για να πάω για
λίγα ψώνια που χρειάζομαι για το σπίτι και για το αυριανό φαγητό. Έκανα τα ψώνια
μου στα γρήγορα, γιατί όλα είναι εδώ κοντά μου και επέστρεψα σπίτι για να αφήσω
και να τακτοποιήσω αυτά που ψώνισα. Πέρασα από τον χασάπη, τον φούρνο, το
μανάβικο και από το κατάστημα για τις τροφές των καναρινιών. Τέλειωσα με όλα
και βγήκα για να πάω μια βόλτα με το Τραμ μέχρι την παραλία στο Φάληρο.
Λίγο μετά τις δώδεκα πήρα το Τραμ, για ΣΕΦ, για παραλία Φαλήρου μια που η μέρα
είναι πολύ όμορφη και αρκετά ζεστή με μπονάτσα. Κατέβηκα στο Φλοίσβο και περπάτησα
μέχρι τη μαρίνα από πεζοδρόμιο μεριά. Έκανα τη βόλτα μου κοντά στην πολύ όμορφη
θάλασσα και μετά ανάμεσα στα Γιοτ και τα πολύ όμορφα κότερα. Ήπια τον καφέ μου
απέναντι από τα κότερα και λίγο πριν τις δυο πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Πέρασα πολύ όμορφα το σημερινό σεργιάνι στην παραλία
και την μαρίνα του Φλοίσβου. Ετοίμασα το φαγητό, ένα πιάτο με ρύζι και χταπόδι, σαλάτα,
φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Τέλειωσα με το πολύ όμορφο φαγητό, μάζεψα την
κουζίνα και τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα που είναι πρώτο θέμα τα της Κύπρου και διάβασα τα μηνύματα. Δύσκολα τα
πράγματα στην Κύπρο και την Ελλάδα. Μέχρι στιγμής δεν βρισκόμαστε στο πουθενά, ούτε
καν σε κάποιο σενάριο. Πολύ δύσκολη η κατάσταση. Αλλά πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Το μόνο που λένε όλοι, είναι ότι πρέπει να βρεθεί λύση και πολύ σύντομα μάλιστα. Κανείς
δεν ξέρει τι θα ξημερώσει τελικά. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα. Σήμερα
το βράδυ δεν θα βγω θα κάτσω σπίτι. Λίγο μετά τις οκτώ, ήπια τα χάπια μου και έκανα
μια κούπα πράσινο τσάι για να συνεχίσω τη βραδιά μου στο σπίτι. Στις εννιά είδα τα νέα
στον ΣΚΑΪ και μετά κάθισα για γράψιμο και διάβασμα μέχρι να τελειώσει η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί...σίγουρα θα είναι μια δύσκολη μέρα.
Θα την ξεπεράσουμε όμως και αυτή. Είμαστε, ποντοπόροι, παντός καιρού....
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και τη συνέχιση της ζωής

No comments:

Post a Comment