Tuesday, March 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Καλή Σαρακοστή
Καλή Καθαρά Δευτέρα
Καλό πέταγμα του Αετού παρέα με Λαγάνα και χαλβά
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Καλή η μέρα η σημερινή, με αρκετό αεράκι για το πέταγμα του Αετού.
Τα καναρίνια στο μπαλκόνι κελαηδούν από νωρίς το πρωί, άνοιξη πια....
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι που
με περιμένουν κάθε πρωινό. Καθαρισμός των κλουβιών, αλλαγή φρέσκιας τροφής
και νερού και κελάηδημα από νωρίς κάθε πρωινού. Όμορφη σήμερα η μέρα
πραγματική Καθαρά Δευτέρα. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι
γενικά και τις γλάστρες στα μπαλκόνια και παρέα με την κούπα με τον καφέ, έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα της καθημερινότητας. Διάβασα τα μηνύματα και απάντησα
στις ευχές της ημέρας και στο πέταμα του αετού και έγραψα λίγο για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και στο face. Το μεσημέρι θα φάω με τους δικούς μου,
είμαι καλεσμένος, σε λίγο θα φύγω για να πάω σιγά σιγά. Η ώρα πλησιάζει 12.
Έφαγα υπέροχα, ήπια και δυο ποτήρια κρασί τους ευχήθηκα και του χρόνου και
επέστρεψα σπίτι στις τρεις για ανάπαυση μεσημεριανή. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για ανάπαυση μέχρι τις έξη. Έχει κρύο σήμερα και ψιλό βρέχει. Δεν πειράζει
άνοιξη είναι πια και η κακοκαιρία θα περάσει. Έξη η ώρα και έγερση απογευματινή.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου. Παρέα με την κούπα με τον
καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα της ημέρας. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω θα μείνω σπίτι για διάβασμα, γράψιμο παρέα
με τραγούδια και μουσική. Όμορφα είναι στην ησυχία και την ζεστασιά του σπιτιού.
Λίγο μετά τις εννιά είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ, τα αθλητικά και τον καιρό και συνέχισα
την βραδιά μου γράφοντας για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έβαλα
μέσα τα καναρίνια, γιατί έξω έχει κρύο αρκετό, για να περάσουν τη βραδιά τους στην
ζεστασιά του σπιτιού. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και συνεχίζω τη βραδιά μου
γράφοντας για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφα πέρασε το
υπόλοιπο της βραδιάς της Καθαρής Δευτέρας, αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωί. Πάντως έχω κρατήσει χαλβά και λαγάνα για μια δυο μέρες ακόμα.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα ......

No comments:

Post a Comment