Monday, March 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλή Κυριακή ανοιξιάτική αυθεντική
Καλή ανατολή στην όμορφη ανοιξιάτικη Κυριακή με μπονάτσα γενική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια
όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Όλο το βράδυ τα άφησα έξω
γιατί τώρα οι βραδιές είναι ανοιξιάτικες χωρίς πολύ κρύο. Από νωρίς το πρωί και τα
δυο κελαηδούν, με μικρές διακοπές, για φαγητό και να πιουν νερό. Οκτώ η ώρα, ήπια
τα χάπια μου και έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι γάλα κρύο. Τακτοποίησα
την κουζίνα και συμμάζεψα όλο το σπίτι για να είναι τακτοποιημένο. Άνοιξα τις
μπαλκονόπορτες να μπει το φως του ήλιου και της μέρας και να αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Λίγο μετά τις δέκα παρέα με την κούπα με τον καφέ, κάθισα και έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Έντεκα η ώρα, ήπια λίγες γουλιές
καφέ και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η Κυριακή
πλατεία, η παραλία για βόλτα και καφέ. Αξίζει σήμερα πραγματικά. Λίγο πριν της 12
ντύθηκα και βγήκα για τη βόλτα μου την Κυριακάτικη προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου. Κόσμος αρκετός από και προς την πλατεία. Αλλά όλα τα καφέ
έχουν κόσμο λιγοστό. Στην πλατεία έχει κόσμο πολύ λόγω της καλοκαιρίας. Όλα γεμάτα
και η πλατεία και τα καφέ. Έκανα τη βόλτα μου, ήπια τον καφέ μου και λίγο πριν το
μεσημεριανό φαγητό επέστρεψα σπίτι. Όμορφα ήταν στην πλατεία, ανοιξιάτική ήταν
σήμερα η Κυριακή. Επέστρεψα σπίτι, ετοίμασα το φαγητό, έφαγα, μάζεψα τα πιατικά
και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και
έριξα μια ματιά στα μηνύματά μου. Έγραψα για τις σελίδες μου τις καθημερινές και
έγραψα τραγούδια και μουσική από τις μουσικές σελίδες. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Σήμερα δεν θα βγω το βράδυ, θα κάτσω σπίτι για να δω τα αθλητικά στον ΣΚΑΪ.
Έτσι πέρασα σήμερα τη μέρα και την Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στη Δευτέρα και την καινούργια βδομάδα.....

No comments:

Post a Comment