Sunday, March 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, φθινοπωρινό και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα. Σάββατο με ηλιόλουστη την Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Έβγαλα τα καναρίνια έξω, στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι.
Πολύ όμορφη σήμερα η μέρα, ανοιξιάτικη, μοναδική, με μπονάτσα γενική στην
Αττική Γη και ηλιοφάνεια. Ήπια λίγες γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα
ακτινίδιο, συμμάζεψα το σπίτι και πότισα τις γλάστρες στα μπαλκόνια. Τα καναρίνια
κελαηδούν από νωρίς το πρωί. Είναι η καλύτερη συντροφιά. Λίγο μετά τις δέκα
ετοιμάστηκα και βγήκα να πάω για λίγα ψώνια για το τριήμερο. Αρχή από τον φούρνο,
ψωμί για τρεις μέρες και ότι άλλο χρειάζεται. Μετά μανάβικο για λίγα φρέσκα που
χρειάζονται και τροφή φρέσκια για τα καναρίνια. Επιστροφή σπίτι για τακτοποίηση
στα ψώνια, ήπια λίγες γουλιές καφέ και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Η ώρα κοντεύει 12 και έτοιμος να βγω για βόλτα προς παραλία που είναι όμορφη
η σημερινή ημέρα, ηλιόλουστη με μπονάτσα. Πήρα το Τραμ από τη στάση της
γειτονιάς μου και στα γρήγορα έφτασα μέχρι το πάρκο του Φλοίσβου όπου κατέβηκα.
Πολύ όμορφη η μέρα και αρκετός κόσμος σήμερα για την βόλτα της ημέρας.
Περπάτησα μέχρι τη μαρίνα του φλοίσβου, σιγά σιγά, απολαμβάνοντας την ομορφιά
της θάλασσας και της ανοιξιάτικης ημέρας. Έκανα την βόλτα μου κοντά στα κότερα,
ήπια τον καφέ μου στην πιο όμορφη μαρίνα της παραλίας του Σαρωνικού και λίγο
μετά τις δυο πήρα το Τραμ και επέστρεψα στο σπίτι όμορφα και ήσυχα. Από το
ανθοπωλείο της μαρίνας πήρα και δυο μικρές γλάστρες με βασιλικούς για να τους
μεταφυτέψω σε πιο μεγάλες γλάστρες αύριο. Ετοίμασα το φαγητό, έφαγα καλά, ήπια
τα χάπια μου, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση κανονική, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ, έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Ετοιμάστηκα και βγήκα μια βόλτα βραδινή εδώ κοντά.
Πέρασα και είπα μια καλησπέρα στους δικούς μου, ήπια ένα καφέ, τα είπαμε λιγάκι
και μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι, είδα τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ, διάβασα τα
μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι
πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment