Monday, March 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλή Κυριακή ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα, Κυριακή στην Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου που μας
κρατά συντροφιά από νωρίς το πρωί και κάθε πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου και το
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές και λίγο νερό
και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωί. Ξυπνάνε και
αυτά νωρίς με την ανατολή της μέρας και περιμένουν να τα τακτοποιήσω.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα της μπαλκονόπορτες
για να μπει το φως της μέρας και του ήλιου. Άνοιξη πια και ομορφιά. Σήμερα η μέρα
είναι ανοιξιάτικη, πραγματική, ηλιόλουστη με ελαφρύ αεράκι. Τέλειωσα με το σπίτι
και έφτιαξα τρεις γλάστρες για τα μπαλκόνια μου, έκανα μετά φύτευση σε πιο μεγάλες.
Πότισα κιόλας, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια μου. Έφτασα να έχω μέχρι
στιγμής 19 γλάστρες. Θέλουν περιποίηση, προσοχή και υπομονή. Άλλαξα σε όλες
χώμα, έβαλα λίπασμα και στις πιο πολλές άλλαξα και γλάστρες, έβαλα μεγαλύτερες.
Τα μπαλκόνια μου έγιναν πολύ ωραία, γέμισαν από χρώματα και αρώματα. Αυτά
κοίταζα σήμερα που τέλειωσα προς το παρόν και για να πω την αλήθεια μου άρεσαν.
Τα καναρίνια με είχαν και τα είχα σήμερα συντροφιά γιατί έφτιαξα τις γλάστρες στο
μπαλκόνι το δικό τους, το απάνεμο. Κελαηδούν από το πρωί και μου κρατούν κάθε
πρωινό όμορφη συντροφιά. Έτσι και σήμερα. Μόλις τέλειωσα με τις δουλειές, ήπια
δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου και λίγο μετά τις 12 βγήκα για να
πάω τη βόλτα μου την Κυριακάτικη από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι την πλατεία.
Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ όμως στο μεγάλο δρόμο όλα
είναι σχεδόν άδεια, κανένα δεν έχει πελάτες. Τα Τραμ περνούν συνεχώς προς παραλία
και προς Σύνταγμα με αρκετό κόσμο προς παραλία. Προς τα εκεί πηγαίνουν όλοι
λόγω τις καλοκαιρίας της μέρας. Εγώ εχθές ήμουν παραλία και ήταν πολύ ωραία.
Στην πλατεία πολύς κόσμος, όλα τα καφέ και η πλατεία γεμάτα λόγω καλής μέρας.
Δεν υπήρχε καρέκλα για να κάτσεις. Ήπια τον καφέ μου καθισμένος, σε κάτι σκαλιά
σχεδόν στη μέση της πλατείας, απέναντι από τα συντριβάνια. Ήταν πολύ όμορφα
με τον κόσμο να κάνει τη βόλτα του, να πίνει τον καφέ του και τα παιδιά να παίζουν
στην ομορφιά της μέρας και της πλατείας. Ήπια τον καφέ μου. Τέλειωσα τη βόλτα
μου και από πεζοδρόμιο μεριά σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι. Στην επιστροφή
πέρασα από τον φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια για το σπίτι. Ετοίμασα το φαγητό
και κάθισα να φάω. Χοιρινό με πατάτες, σαλάτα, τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια
κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση κανονική. Ήπια τα χάπια μου και
παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Συνέχεια η βραδιά με γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο
μετά τις εννιά ετοιμάστηκα για να βγω βόλτα μέχρι την πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά μια που είναι πολύ όμορφη η βραδιά, με ξάστερο ουρανό και μπονάτσα.
Τα καφέ όλα στο μεγάλο δρόμο σήμερα είναι σχεδόν γεμάτα από νεαρό κόσμο και
τα καφέ της πλατείας επίσης. Αρκετός κόσμος σήμερα παντού. Αύριο είναι αργία.
Έκανα τη βόλτα μου σιγά σιγά και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και τον καιρό,
διάβασα τα αθλητικά και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα
πήγε έντεκα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που τα έχω έξω και συνεχίζω την
βραδιά μου γράφοντας, διαβάζοντας παρέα με τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε
η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην 25η Μαρτίου που είναι Εθνική μας Γιορτή.....

No comments:

Post a Comment