Friday, March 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, ανοιξιάτικο με συννεφιά στον Αττικό ουρανό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας, ήλιο δεν έχει σήμερα
λόγω συννεφιάς. Χαλάει σιγά σιγά ο καιρός. Χειμωνιάζει ξανά για λίγο όμως.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και συμμάζεψα λίγο
το σπίτι. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες για να μπει το φως της μέρας και να αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο από νωρίς το πρωί.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και τακτοποίησα τις γλάστρες στα μπαλκόνια του σπιτιού.
Δέκα η ώρα, ήπια λίγες γουλιές καφέ και έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό. Έβαλα να
βράσω λίγα αυγά, σφικτά, για να είναι έτοιμα για φαγητό. Τρώω μόνο το ασπράδι γιατί
είναι θρεπτικό και κάνει καλό στην καλή υγεία. Παρέα με την κούπα με τον καφέ, έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Έκανα όλες τις δουλειές και
κατά τις δώδεκα βγήκα για λίγα ψώνια για το σπίτι και για μια μικρή βόλτα μέχρι την
πλατεία. Λίγος ο κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά από και προς την πλατεία. Όλα τα καφέ
σχεδόν άδεια και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο χωρίς πελάτες, ακόμα και τα ψωμάδικα.
Στην πλατεία λίγος κόσμος και μόνο σε μερικά καφέ. Έκανα την βόλτα μου, ήπια τον
καφέ μου και σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Στην επιστροφή
πέρασα από το Public και αγόρασα εκτυπωτή γιατί μου χάλασε αυτός που χρησιμοποιώ.
Μέχρι εδώ ήταν η ζωή του, τον έχω από το 2003. Καλά πέρασα μαζί του.
Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία του μεσημεριανού φαγητού. Κοτόπουλο ψητό με πατάτες
φούρνου, σαλάτα,με λίγο τυρί, ένα αυγό βραστό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και δυο
ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου και παρέα
με την κούπα με τον καφέ τοποθέτησα τον εκτυπωτή και τον συνέδεσα κανονικά.
Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και ετοιμάστηκα να βγω μια βόλτα εδώ
τριγύρω και να περάσω να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Είπα την καλησπέρα
μου, ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και
σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι κάνοντας και την βόλτα μου την βραδινή. Έφτιαξα μια κούπα
πράσινο τσάι, είδα τον καιρό στον ΣΚΑΪ και τα αθλητικά και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα. Διάβασα τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι, Παρασκευή,
θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην ανοιξιάτικη Παρασκευή.....

No comments:

Post a Comment