Tuesday, March 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας ανοιξιάτικης και ηλιόλουστης
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα της άνοιξης.
Χρειάζεται προσοχή τουλάχιστον μέχρι το τέλος του μήνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και
του ήλιου. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Η μέρα σήμερα είναι ηλιόλουστη και ανοιξιάτικη. Σιγά σιγά ο χειμώνας
αλλάζει ημισφαίριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι και οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Συμμάζεψα την κουζίνα, σκούπισα τα μπαλκόνια και
τακτοποίησα τις γλάστρες. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες να μπει το φως της μέρας και του
ήλιου στο σπίτι και το συμμάζεψα για να είναι εν τάξει. Ήπια λίγες γουλιές καφέ, καθάρισα
και ξέπλυνα καλά μια κούπα φάβα και την έβαλα στην κατσαρόλα με λίγο κρύο νερό και
ένα ολόκληρο κρεμμύδι, λίγο αλάτι, για να βράσει. Σε καμιά ώρα θα είναι εντάξει.
Στα ενδιάμεσα για το μαγείρεμα τις φάβας, διάβαζα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Έγραψα και λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα η ώρα
κτύπησε το ρολόι και έτοιμη η φάβα. Τα καναρίνια σήμερα με είχαν παρέα μέχρι το
μεσημέρι. Κελαηδούσαν από το πρωί και τα δυο. Τους άλλαξα την φρέσκια τροφή
μπρόκολο και από ένα φύλλο μαρουλιού και βγήκα για τη βόλτα μου την μεσημεριανή.
Πήγα προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά για να περπατήσω λίγο μια που η μέρα είναι
πολύ όμορφη, με μπονάτσα, ηλιοφάνεια και χωρίς κρύο. Κόσμος λίγος στον μεγάλο
δρόμο με τα καφέ άδεια και τα μαγαζιά χωρίς πελάτες. Λίγος κόσμος και στην πλατεία.
Δευτέρα μεσημέρι και όλα σχεδόν άδεια, ακόμα και ο Βασιλόπουλος με ελάχιστους
πελάτες. Μπήκα και ψώνισα λίγα που ήθελα και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα κάτι που ήθελα για το σπίτι
και από το ανθοπωλείο και πήρα ένα τσουβάλι χώμα για τα φυτά μου. Μεσημεριανό
φαγητό, κοτόπουλο ψητό με πατάτες φούρνου, λίγη φάβα για μεζέ, σαλάτα, φρέσκο ψωμί
και δυο ποτήρια κρασί. Καλά έφαγα και σήμερα. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα να γράψω λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά και συνεχίζεται στο σπίτι η βραδιά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια γιατί
τώρα που είναι καλές οι βραδιές τα αφήνω έξω στο απάνεμο μπαλκόνι. Ετοιμάστηκα για
να βγω για την βραδινή μου βόλτα μια που είναι ανοιξιάτικη η βραδιά. Σήμερα δεν άναψε
καθόλου το καλοριφέρ γιατί ήταν καλός ο καιρός και το σπίτι είναι ζεστό. Καλό σημάδι
αυτό. Περνά ο χειμώνας σιγά σιγά. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Βγήκα για τη βόλτα μου
τη βραδινή από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου προς πλατεία. Όμορφη η βραδιά
κλασικά φθινοπωρινή. Λίγος κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ σχεδόν άδεια
στο μεγάλο δρόμο, δεξιά και αριστερά. Στην πλατεία έχει κόσμο αλλά λιγοστό, ακόμα
και τα κεμπάπ. Τα καφέ απλά έχουν λίγες παρέες αυτή την ώρα λίγο πριν τις δέκα.
Έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Επιστροφή, έκανα
μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου και να
περάσω τη βραδιά ακούγοντας και γράφοντας τραγούδια και μουσική.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα....

No comments:

Post a Comment