Friday, March 1, 2013

Τα Καθημερινά από την Καθημερινότητα.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης με μπονάτσα και αρκετή συννεφιά
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή της μέρας.
Τελευταία μέρα του μήνα και του χειμώνα. Αύριο αρχίζει ο πρώτος μήνας
της άνοιξης, αλλά ακόμα χρειάζεται προσοχή γιατί ο χειμώνας είναι πολλές
φορές μακρύς, κρατά και τον Μάρτιο που αρχίζει αύριο. Προσοχή λοιπόν.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια τα χάπια μου και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι με
καθαριότητα των κλουβιών και αλλαγή τροφής και νερού. Συμμάζεψα λίγο το
σπίτι και άνοιξα τις μπαλκονόπορτες να μπει το φως του ήλιου και τις μέρας
στο σπίτι. Τέλειωσα τις δουλειές του σπιτιού και ντύθηκα για να βγω να πάω
στους γιατρούς μου που έχω ραντεβού λίγο μετά τις δέκα. Πρώτα πήγα στη
μικροβιολόγο για εξέταση INR. Και μετά στον οδοντίατρο για καθαρισμό των
δοντιών και επιθεώρηση μήπως χρειάζονται τα δόντια κάτι άλλο. Τέλειωσα
λίγο μετά τις έντεκα, όλα καλά. Και επιστροφή στο σπίτι για να συνεχίσω τη
μέρα μου με ψώνια του σπιτιού και ότι δουλειές χρειάζεται να κάνω.
Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω για βόλτα και για ψώνια μέχρι την πλατεία.
Όμορφη είναι η σημερινή μέρα και αρκετός κόσμος κυκλοφορεί τελευταία μέρα
του μήνα που φεύγει. Τα μαγαζιά όμως όλα άδεια, ακόμα και τα καφέ, οι πιο πολλοί
κρατάνε στο χέρι καφέ, κινητό και ένα μπουκάλι νερό. Κάθονται σε κάποιο παγκάκι
αν υπάρχει θέση, η σε κάποιο πεζούλι της πλατείας. Έκανα τη βόλτα μου, ήπια τον
καφέ μου και γύρω στις δυο επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα καλά,
φασόλια χάντρες με λουκάνικα και πιπεριές ήπια και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα
πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή
ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου και ένα ποτήρι νερό και παρέα
με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στον καιρό.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ετοιμάστηκα και βγήκα για μια βόλτα βραδινή εδώ
κοντά στους δρόμους της γειτονιάς που είναι όμορφα, ήσυχα, καθαρά και φωτεινά.
Πέρασα και από τους δικούς μου, είπα μια καλησπέρα, ήπια ένα καφέ τα είπαμε
λιγάκι και μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι και συνεχίζω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα
πράσινο τσάι, διαβάζω τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί. 1η του Μάρτη αύριο.
Καλή ανατολή στον καινούργιο μήνα, στον πρώτο μήνα τις Άνοιξης.....

No comments:

Post a Comment