Friday, March 22, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης. Ανοιξιάτικο με συννεφιά στον Αττικό ουρανό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και στην σημερινή Εαρινή Ισημερία.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, όπως κάθε πρωινό. Ανοιξιάτικο ξύπνημα σήμερα.
Σήμερα είναι η Εαρινή Ισημερία. Καλή άνοιξη σε όλους. Έπλυνα τα δόντια μου και
το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο
απάνεμο μπαλκόνι και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Η ώρα πήγε οκτώ. Σήμερα έχω
και μαγείρεμα. Το μενού έχει χοιρινό, χωρίς κόκαλο, με φρέσκα κρεμμυδάκια, πράσο
και πατάτες και στο τέλος, λίγο μαϊντανό, λίγο σέλινο και θυμάρι από τα δικά μου
που έχω στις γλάστρες. Συμμάζεψα το σπίτι, ήπια λίγες γουλιές καφέ, τέλειωσα με
τα καναρίνια και κάνω ετοιμασία για το μαγείρεμα του φαγητού. Δέκα η ώρα και έναρξη
για μαγείρεμα. Γύρω στις 12 θα έχω τελειώσει με το μαγείρεμα σε μέτρια φωτιά. Στη
διάρκεια που μαγειρεύω, πίνω σιγά σιγά τον καφέ μου και ρίχνω ματιές στα μηνύματα
και διαβάζω την επικαιρότητα. Γράφω και για ενημέρωση των σελίδων μου. Ρίχνω κάθε
λίγο ματιές στο μαγείρεμα του φαγητού μήπως χρειάζεται λίγο νερό τώρα που θα ρίξω
τις πατάτες για να μαγειρευτούν όλα όμορφα. Το φαγητό είναι σχεδόν έτοιμο, ρίχνω τις
πατάτες και λίγο μαϊντανό και σέλινο, από τις γλάστρες μου ψιλοκομμένα και συνεχίζω
το μαγείρεμα σε σιγανή φωτιά μέχρι να γίνουν οι πατάτες. Δώδεκα η ώρα και όλα έτοιμα.
Συμμαζεύω την κουζίνα και ετοιμάζομαι να βγω. Παίρνω την σακούλα με τα σκουπίδια
και βγαίνω για να πάω για τις σημερινές δουλειές που έχω να κάνω. Πέταξα τα σκουπίδια
στον κάδο και από πεζοδρόμιο μεριά, του μεγάλου δρόμου, σιγά σιγά περπάτησα μέχρι
το Σούπερ Μάρκετ του Βερόπουλου. Έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των καταστημάτων
που αυτή την ώρα είναι χωρίς πελάτες και μπήκα στου Βερόπουλου να ψωνίσω κάτι λίγα
που χρειάζομαι να υπάρχουν στο σπίτι. Πολύ λίγος κόσμος, λίγο μετά τις 12 και με λίγα
ψώνια στο χέρι όπως και εγώ. Όλος ο κόσμος ψωνίζει μόνοι αυτά που μπορεί δεν υπάρχουν
λεφτά για ψώνια περιττά. Όλοι προσέχουν και τις τιμές και τις προσφορές. Έκανα τα
ψώνια μου και τη βόλτα μου και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα στο σπίτι. Πέρασα
και από το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια.
Τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα για το φαγητό το μεσημεριανό που με περιμένει
έτοιμο, νόστιμο και ζεστό. Έφαγα καλά, ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά
και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά του
μεσημεριού, ήπια τα χάπια μου και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ετοιμάστηκα και βγήκα να πάω μια μικρή
βόλτα εδώ κοντά για να επιστρέψω στο σπίτι λίγο μετά τις εννιά για να δω τα νέα στον
ΣΚΑΪ και τα αθλητικά στην ΕΡΤ. Παίζει σήμερα Μπάσκετ ο Παναθηναϊκός στη Μαδρίτη
με την Ρεάλ. Επέστρεψα από τη βόλτα μου σπίτι, έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα
να δω τα νέα για την οικονομική υπόθεση της Κύπρου και την αποφυγή της ανακοίνωσης
της χρεοκοπίας. Τελικά ο Παναθηναϊκός νίκησε στη Μαδρίτη με 74-73. Σπουδαία η νίκη.
Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Παρασκευή, θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα......

No comments:

Post a Comment