Sunday, March 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα καλό πρωινό Σαββάτου με λίγο ήλιο και αρκετή συννεφιά
Καλή ανατολή στο πρώτο Σάββατο της άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου
το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα
χάπια μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα
λίγο το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Σήμερα έχω μαγείρεμα. Το μενού είναι Φασολάκια
φρέσκα, με κρεμμύδι, πατάτες, καρότα, κολοκύθια, ντομάτες και μαϊντανό φρέσκο από
τη γλάστρα τη δικιά μου και στο τέλος λίγο δυόσμο από τι γλάστρες μου. Μετά την
τακτοποίηση του σπιτιού, προετοιμασία για μαγείρεμα. Λίγο μετά τις δέκα όλα έτοιμα
για το μαγείρεμα σε μέτρια φωτιά. Δεν βιάζομαι, γύρω στις 12 θα είναι έτοιμο το φαγητό
νόστιμο και καλό μαγειρεμένο. Πράγματι λίγο πριν τις 12 όλα έτοιμα. Μαζεμένα όλα
και πλυμένα, τακτοποιημένη και η κουζίνα. Σαββάτο μεσημέρι πια. Μόλις κτύπησε το
ρολόι δώδεκα και είμαι έτοιμος να βγω για τη βόλτα μου της Σαββατιάτικη. Μόνο που
όσο πάει συννεφιάζει και κρυώνει ο καιρός. Χρειάζεται προσοχή για να αποφύγουμε
κάποιο κρυολόγημα. Κατέβηκα από τον τέταρτο που μένω, πέταξα τα σκουπίδια και
από πεζοδρόμιο μεριά, καλά ντυμένος, πηγαίνω σιγά σιγά προς πλατεία. Αρκετός κόσμος
από και προς την πλατεία. Τα μαγαζιά όλα άδεια και τα καφέ που είναι στον μεγάλο
δρόμο με λίγο κόσμο. Αρκετά έχουν κλείσει λόγω έλλειψης πελατείας. Κακό αυτό.
Τα Τραμ περνούν συνεχώς με κόσμο αρκετό προς Σύνταγμα και προς παραλία.
Η πλατεία έχει κόσμο αρκετό και τα καφέ, όλα, που βρίσκονται γύρω από την πλατεία
είναι σχεδόν γεμάτα από κόσμο και μέσα και έξω για αυτούς που καπνίζουν. Τα μαγαζιά
όλα σχεδόν άδεια. Ακόμα και ο Βασιλόπουλος που πήγα να ψωνίσω λίγα για το σπίτι.
Έκανα τη βόλτα μου μια που η μέρα είναι ωραία και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό
φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα και από το μανάβικο και πήρα λίγες φράουλες που αυτή
την εποχή είναι πολύ όμορφες και ένα μαρούλι για φρέσκια τροφή για τα καναρίνια.
Έφαγα φασολάκια με λίγο τυρί, ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Όμορφο
το σημερινό φαγητό, ελαφρύ και νόστιμο. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή μέχρι τις έξη. Έξη η ώρα και
έγερση κανονική, ήπια τα χάπια μου με ένα ποτήρι νερό, ήπια δυο γουλιές καφέ και
κάθισα για να δω τα αθλητικά, κλειστό στίβο από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και μπάσκετ.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα, τον καιρό που χαλάει σιγά σιγά και διάβασα τα μηνύματα. Σήμερα
δεν θα βγω για βόλτα βραδινή θα κάτσω μέσα να γράψω, να διαβάσω και να ακούσω
τραγούδια και μουσική. Έβαλα τα καναρίνια μέσα για να περάσουν τη βραδιά στη
ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού. Λίγο πριν τις δέκα έφτιαξα μια κούπα πράσινο
τσάι και συνεχίζω τη βραδιά μου στην ησυχία και τη ζεστασιά του σπιτιού. Έτσι πέρασε
σήμερα η βραδιά, με γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, Κυριακή με συννεφιά και βροχή.
Καλή ανατολή της Κυριακής έστω και με συννεφιά και βροχή.
Χειμώνας είναι ακόμα, αλλά σιγά σιγά θα περάσει, μια ανάσα είναι η άνοιξη μακριά.

No comments:

Post a Comment