Thursday, March 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με μπονάτσα και συννεφιά
Καλή ανατολή στην ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη Τετάρτη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου
και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Όμορφη η μέρα και σήμερα.
Πραγματική ανοιξιάτικη. Έχω και μαγείρεμα σήμερα. Το μενού έχει γιουβέτσι με
κριθαράκι, με χοιρινό, που είναι πολύ νόστιμο με ιδιαίτερη γεύση. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και του ήλιου και τα
τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Συμμάζεψα και τακτοποίησα το
σπίτι. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες να μπει το φως της μέρας και ο ήλιος να αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και ετοίμασα για να αρχίσω το
μαγείρεμα του φαγητού. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα
λίγο ψωμί και στο χασάπικο και πήρα λίγο χοιρινό για το σημερινό φαγητό. Επιστροφή
σπίτι και μαγείρεμα το φαγητό. Θα μου πάρει μέχρι τις 12 γιατί μαγειρεύω σε χαμηλή
φωτιά για καλό ψήσιμο χωρίς βιασύνες. Στα ενδιάμεσα, παρέα με τον καφέ διαβάζω
την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Η ώρα πέρασε και το φαγητό έτοιμο. Σε λίγο θα
βγω για τη βόλτα μου τη μεσημεριανή και στο γυρισμό θα βράσω λίγο το κριθαράκι
και θα το ρίξω στη σάλτσα με το χοιρινό που είναι έτοιμα και σε λίγα λεπτά έτοιμο
το γιουβέτσι και ζεστό ζεστό. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα τη βόλτα μου
μέχρι την πλατεία. Αρκετός κόσμος σήμερα από και προς την πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά γιατί έχει λαϊκή αγορά στη Μ. Αλεξάνδρου. Εγώ ανέβηκα μέχρι πλατεία, έκανα
τη βόλτα μου σιγά σιγά μια και είναι όμορφη η μέρα και λίγο μετά τις μία επιστροφή
στο σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα και από την λαϊκή, πήρα
κάτι λίγα που ήθελα και επέστρεψα στο σπίτι. Ετοίμασα το φαγητό και λίγο μετά τις
δυο έφαγα γιουβέτσι, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα
τα πιατικά για πλύσιμο και τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια λίγες γουλιές καφέ,
τα χάπια μου και ένα ποτήρι νερό και έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα.
Έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου, ντύθηκα και βγήκα να πάω τη βόλτα μου
μέχρι τους δικούς μου για να τους δω λιγάκι. Τους πήγα και γιουβέτσι για να φάνε ένα
μεζέ για αύριο, ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά με γράψιμο και να δω τα αθλητικά. Έφτιαξα
μια κούπα πράσινο τσάι και πριν τις δέκα κάθισα και βλέπω ποδόσφαιρο. Κατά διαστήματα
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου γιατί τα αθλητικά θα πάνε και μετά τα μεσάνυχτα.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά της Τετάρτης. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που προβλέπεται βροχερή......

No comments:

Post a Comment