Thursday, March 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα της βδομάδας.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Λίγο πριν τις οκτώ τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού
και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια λίγες γουλιές καφέ
και συνέχισα τη μέρα με το συμμάζεμα του σπιτιού. Έβαλα πλυντήριο για πλύσιμο
μια που σήμερα έχει καλή λιακάδα για να στεγνώσουν γρήγορα και συνέχισα τις
δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες για να
είναι όμορφα τα μπαλκόνια. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί και τα δυο.
Άνοιξη είναι και για αυτά, όμορφη εποχή. Ψυχούλες είναι και τα δυο και καλή παρέα.
Έντεκα η ώρα και το πλυντήριο τέλειωσε την πλύση. Άπλωμα στην απλώστρα και
τοποθέτηση στο μπαλκόνι το απάνεμο που το βλέπει σχεδόν όλη μέρα ο ήλιος.
Η μέρα είναι πραγματική ανοιξιάτικη, μόνο που θέλει ακόμα προσοχή, καλό ντύσιμο
για αποφυγή κρυολογήματος. Σήμερα Τετάρτη έχουμε δυο λαϊκές αγορές στην περιοχή.
Θα περάσω μια βόλτα μετά που θα βγω να δω πως πάνε τα πράγματα στην λαϊκή.
Πλησιάζει δώδεκα η ώρα και ετοιμάζομαι να βγω για τη βόλτα μου προς πλατεία για
καφέ και λίγα ψώνια που χρειάζομαι να κάνω για το σπίτι. Από πεζοδρόμιο μεριά του
μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ σιγά σιγά πηγαίνω προς πλατεία. Αρκετός κόσμος
από και προς την πλατεία σήμερα γιατί έχει λαϊκή αγορά και όλοι κάτι κρατάνε στα
χέρια τους και οι πιο πολλοί το καροτσάκι τους για τα ψώνια από τη λαϊκή. Τα μαγαζιά
όλα άδεια και τα καφέ με λίγο κόσμο κυρίως στην πλατεία. Ακόμα και ο Βασιλόπουλος
με πολύ λίγη πελατεία. Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία μια που έχει όμορφη λιακάδα.
Ψώνισα κάτι που ήθελα από τον Βασιλόπουλο και κάθισα πλατεία και ήπια καφέ. Λίγο
μετά της μία αποχαιρέτησα την πλατεία και περνώντας από την λαϊκή επέστρεψα σπίτι
για φαγητό μεσημεριανό. Το μόνο που πήρα από τη λαϊκή περνώντας ήταν δυο μαρούλια
για να έχω φρέσκια τροφή για τα καναρίνια μου. Μπρόκολο είχα πάρει από το μανάβικο
της γειτονιάς μου. Μεσημεριανό φαγητό κοτόπουλο ψητό με πατάτες φούρνου, σαλάτα
με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί με ένα σφηνάκι τσίπουρο.
Έφαγα μια χαρά παρέα με τα καναρίνια να κελαηδούν, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση
κανονική, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου με λίγο νερό, ήπια λίγες
γουλιές καφέ και κάθισα και γράφω για τις σελίδες μου. Διάβασα την επικαιρότητα και
τα μηνύματα ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Η μέρα μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει να μεγαλώνει, η άνοιξη μπήκε για τα καλά.
Πάντως ο καιρός άρχισε να χαλάει, έτσι δείχνουν τα σημάδια του καιρού. Τις επόμενες
μέρες χειμωνιάζει και πάλι, αλλά για λίγο. Πάντως χρειάζεται προσοχή.
Σήμερα δεν θα βγω θα κάτσω σπίτι για διάβασμα, γράψιμο παρέα με μουσική.
Έχω να δω και αθλητικά, ποδόσφαιρο Ευρωπαϊκό.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment