Wednesday, March 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης με λιακάδα και μπονάτσα  ανοιξιάτικη
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Πολύ όμορφη η μέρα και σήμερα, ανοιξιάτικη πραγματική, αλλά χρειάζεται ακόμα
προσοχή γιατί ο χειμώνας δε τέλειωσε ακόμα. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και τακτοποίησα
τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι. Τώρα τα αφήνω έξω γιατί τα βράδια είναι καλά
και δεν έχει κρύο πολύ. Είναι ανοιξιάτικος πια ο καιρός και οι βραδιές. Κελαηδούν και
τα δυο από νωρίς το πρωινό. Τους άλλαξα την φρέσκια τροφή μετά τον καθημερινό
καθαρισμό των κλουβιών και λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια μου και τακτοποίησα
το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Έριξα μια ματιά στις γλάστρες μου και σκούπισα τα
μπαλκόνια. Μετά τις δέκα παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα της καθημερινότητας και διάβασα τα μηνύματα. Λίγο μετά τις έντεκα
βγήκα για να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία και να κάνω τις δουλειές μου.
Από πεζοδρόμιο μεριά περπάτησα σιγά σιγά μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς
την πλατεία. Είναι βλέπεις μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα για βόλτα. Τα μαγαζιά άδεια και
τα καφέ στο μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του η κάθεται
στα παγκάκια τις πλατείας απολαμβάνοντας την ανοιξιάτικη ημέρα. Λίγος κόσμος στα
καφέ τις πλατείας. Στα μαγαζιά καθόλου πελατεία. Έκανα τις δουλειές μου, κάθισα και
ήπια τον καφέ μου και λίγο μετά τις μία επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Το μενού σήμερα έχει μπιφτέκια με πατάτες φούρνου, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και
δυο ποτήρια κρασί. Έφαγα μια χαρά σιγά σιγά, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια που αυτή την ώρα κελαηδούν και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου, ένα ποτήρι
νερό και λίγες γουλιές καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα της ημέρας και τα
μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ντύθηκα κανονικά και βγήκα να πάω μέχρι
τους δικούς μου για να δω και να κάνω και τη βόλτα μου εδώ γύρω που κατοικώ.
Ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε με τους δικούς μου και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα της καθημερινότητας, στα αθλητικά και τον καιρό, διάβασα τα μηνύματα
και τώρα συνεχίζω τη βραδιά στην ησυχία του σπιτιού γράφοντας και διαβάζοντας.
Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα και σε λίγο τελειώνω, για σήμερα, την ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment