Saturday, March 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό ανοιξιάτικο αλλά με συννεφιά στον Αττικό ουρανό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....Παρασκευή σήμερα όλη μέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας, με συννεφιασμένο
τον ουρανό, αλλά μπονάτσα. Κλασική μέρα φθινοπωρινή. Έπλυνα τα δόντια μου
και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια
όπως κάθε πρωινό, που με περιμένουν υπομονετικά, να καθαρίσω τα κλουβιά και να
τους βάλω καινούργια φρέσκια τροφή και αν χρειάζεται να τους αλλάξω το νερό.
Κελαηδούν μετά και τα δυο από νωρίς το πρωί. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και συμμάζεψα λίγο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια.
Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας και του ήλιου που
σε λίγο θα βγει από τα σύννεφα για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Παρέα
με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Δώδεκα η ώρα χτύπησε το ρολόι και βγήκα για να πάω να κάνω τις δουλειές μου τις
σημερινές και να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Πήρα το Τραμ και πήγα προς
παραλία στην Παναγία του Φαλήρου, στην τράπεζα, για να πάρω τη σύνταξη.
Τέλειωσα στα γρήγορα, έκανα τη βόλτα μου μέχρι την παραλία, ψώνισα και με το
Τραμ επέστρεψα στο σπίτι λίγο μετά τις μία. Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές
καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα το μεσημεριανό φαγητό.
Ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και λίγο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου.
Ο ήλιος σε λίγο θα δύσει και θα ανατείλει στο άλλο ημισφαίριο. Τα χρώματα της δύσης
του ήλιου στολίζουν με την ομορφιά τους τον ουρανό και τον ορίζοντα στη δύση.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά και ετοιμάστηκα να βγω για μια βόλτα εδώ κοντά στη γειτονιά.
Βγήκα και πέρασα να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου, τους χαιρέτησα και συνέχισα
τη βραδινή μου βόλτα σιγά σιγά στους όμορφους και ήσυχους δρόμους της γειτονιάς.
Λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι, έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να δω
το ματς μπάσκετ του Ολυμπιακού με την Φενέρμπαχτσε στην Τουρκία. Το ματς τέλειωσε
με νίκη του Ολυμπιακού λίγο πριν το τέλος. Φενέρμπαχτσε – Ολυμπιακός 73-78.
Έτσι τέλειωσε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα......

No comments:

Post a Comment