Wednesday, March 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα, ανοιξιάτικη με μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της ημέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα
στο απάνεμο μπαλκόνι. Και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωί. Μεγάλωσε
η μέρα και συνεχίζει να μεγαλώνει καθημερινά. Ξημερώνει όλο και πιο νωρίς
και νυχτώνει όλο πιο αργά καθημερινά. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα
λίγα κριτσίνια και ήπια μια κούπα γάλα κρύο. Συμμάζεψα το σπίτι και άνοιξα
τις μπαλκονόπορτες για να μπει το φως της μέρας και του ήλιου. Να αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα. Διάβασα τα μηνύματα και απάντησα σε αυτά που πρέπει. Στις
δέκα η ώρα πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό
φαγητό. Στην επιστροφή πήρα από το μανάβικο φρέσκια τροφή για τα καναρίνια,
μπρόκολο και μαρούλι και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω το πρωινό.
Τα καναρίνια και τα δυο κελαηδούν συνεχώς. Είναι συντροφιά μοναδική.
Μέχρι της δώδεκα, έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου, διάβασα και απάντησα
στα μηνύματα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα
για να πάω μέχρι την πλατεία, βόλτα, μια που είναι πολύ όμορφη η μέρα και να κάνω
λίγα ψώνια που χρειάζομαι και τις δουλειές που πρέπει να κάνω. Αρκετός κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο άδεια όλα.
Στην πλατεία όλα έχουν αρκετό κόσμο, εκτός από τα μαγαζιά που είναι χωρίς πελατεία.
Έκανα τις δουλειές μου όλες, που ήταν στην πλατεία, τράπεζα, ΟΤΕ και Vodafon,
ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν από τον Βασιλόπουλο, έκανα τη βόλτα μου στην ομορφιά
της πλατείας, ήπια τον καφέ μου και επέστρεψα στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά.
Στην επιστροφή ψώνισα από την κάβα που είναι στον μεγάλο δρόμο, λίγο τσίπουρο και
επέστρεψα σπίτι για να ετοιμάσω το μεσημεριανό φαγητό. Η ώρα πήγε δυο. Ετοίμασα
ένα πιάτο μπακαλιάρο χθεσινό, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και έφαγα μια χαρά, πίνοντας και
δυο ποτήρια κρασί, μαζί και ένα σφηνάκι τσίπουρο. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση
κανονική. Ήπια τα χάπια μου και ένα ποτήρι νερό, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και
έκατσα να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ετοιμάστηκα και βγήκα να πάω τη βόλτα μου εδώ κοντά και να περάσω να δω λίγο τους
δικούς μου. Είπα την καλησπέρα μου, ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε λιγάκι τα νέα τα
καθημερινά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σιγά σιγά στο σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Τετάρτη, θα τα πούμε από
νωρίς το πρωί. Έχω και μαγείρεμα για το επόμενο τετραήμερο, Φασολάδα μοναδική.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....
Άνοιξη πια γεμάτη χρώματα και αρώματα !

No comments:

Post a Comment