Wednesday, March 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης συννεφιασμένο και ανοιξιάτικο
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Αφήσαμε για του χρόνου και πάλι απόκριες, καθαρή Δευτέρα. Λαγάνα και αετό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Η ημέρα μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει να μεγαλώνει όσο η άνοιξη προχωρά.
Έρχονται Απρίλης Μάης εποχή μοναδική. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου
και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και τους έβαλα καινούργια φρέσκια τροφή και νερό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και τακτοποίησα τις γλάστρες
στα μπαλκόνια. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα στα γρήγορα στο μανάβικο της γειτονιάς
και πήρα μπρόκολο και ένα μαρούλι για φρέσκια τροφή των καναρινιών. Παρέα με την
κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Έντεκα η ώρα και έτοιμος
να πάω με το Τραμ μέχρι το Σύνταγμα που έχω κάτι δουλειές να κάνω στην Αθήνα.
Όμορφη είναι η μέρα, κλασική φθινοπωρινή. Πήρα το Τραμ μέχρι το σταθμό του Μετρό
στο Νέο Κόσμο και στη συνέχεια Μετρό και Σύνταγμα. Βγήκα στην πλατεία, πήρα το
κουλούρι μου και περπατώντας πήγα και έκανα τις δουλειές μου στο κέντρο της Αθήνας.
Λίγο μετά της δώδεκα και μισή, τελείωσα τις δουλειές μου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες
στα καταστήματα του κέντρου και πήρα το Τραμ και όμορφα όμορφα επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή με το Τραμ βγήκα στην πλατεία και σιγά
σιγά έκανα τη βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι το σπίτι. Ετοίμασα το φαγητό,
γαύρους με ντομάτα, σαλάτα,φρέσκο ψωμί, ήπια και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα
πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά για καλή ποιότητα ζωής και παρέα με την
κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά και ετοιμάστηκα για να βγω μια βόλτα, νωρίς, βραδινή που είναι όμορφη
η βραδιά η σημερινή. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και πέρασα να πω μια καλησπέρα στους
δικούς μου που μένουν εδώ κοντά. Ήπια τον καφέ μου τα είπαμε λίγο και μετά τις εννιά
τους χαιρέτησα έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά μου.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και τα έβαλα μέσα να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά
και την ησυχία του σπιτιού. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι για να πιω και να περάσω τη
βραδιά ενημερώνοντας τις σελίδες μου και διαβάζοντας την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Η ώρα πήγε λίγο μετά τις έντεκα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Καλά ήταν
σήμερα, ,πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα που έρχεται....Τετάρτη ξημερώνει


No comments:

Post a Comment