Saturday, March 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής ανοιξιάτικο
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού και οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου και συνέχισα το πρωινό με το συμμάζεμα του σπιτιού. Καλός
είναι ο καιρός και σήμερα, μόνο έχει λίγο πιο πολύ ψύχρα από χθες. Απλά χρειάζεται
προσοχή τώρα στην αλλαγή της εποχής για αποφυγή κάποιου κρυολογήματος.
Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Θα κάνω ρεβίθια σούπα με λίγο λεμονάκι. Τα είχα βάλει
από χθες το βράδυ σε ζεστό νερό με λίγο αλάτι να μουλιάσουν και τώρα είναι έτοιμα
για μαγείρεμα. Τα ξέπλυνα καλά αρκετές φορές και τα έβαλα στην κατσαρόλα για
βράσιμο 15λεπτο. Καθάρισα ένα κρεμμύδι να το έχω έτοιμο, κομμένο στα τέσσερα
και έχω έτοιμο ζεστό νερό, λάδι, αλάτι και πιπέρι. Λίγο πριν τις δέκα σούρωσα τα
ρεβίθια, τα έβαλα στην κατσαρόλα με ζεστό νερό, έριξα και το λάδι, αλάτι, πιπέρι
και τα έβαλα για βράσιμο σε μέτρια φωτιά μέχρι να χυλώσουν, αλλά να έχουν και
λίγο ζουμάκι. Θα χρειαστούν για να γίνουν τουλάχιστον μια μισή ώρα. Μέχρι τότε
κάπου κάπου χρειάζεται μια ματιά μήπως χρειάζεται να προσθέσω λίγο νερό ζεστό
που έχω στο τσαγερό. Εν τω μεταξύ συνεχίζω τις δουλειές του σπιτιού και παρέα
με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά. Έριξα μια ματιά στις
γλάστρες και τακτικά ρίχνω ματιές και στα ρεβίθια. Λίγο μετά τις έντεκα, έτοιμα τα
ρεβίθια, τα δοκίμασα και είναι νόστιμα και καλό ψημένα. Σε λίγο ζουμί από τα ρεβίθια
έριξα μισό λεμόνι και τα κτύπησα λιγάκι και τα έριξα στα ρεβίθια να πάρουν μια βράση.
Όλα έτοιμα και καλά. Ετοιμάστηκα και βγήκα για να πάω για τα σημερινά ψώνια και να
κάνω και τις δουλειές μου και τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία και την γειτονιά μου.
Παρασκευή σήμερα και αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά στο μεγάλο δρόμο.
Τα μαγαζιά όλα άδεια και τα καφέ με λίγο κόσμο, ακόμα και στην πλατεία. Έκανα
τις δουλειές μου και τα ψώνια μου, ήπια τον καφέ μου, έριξα μια ματιά στην πλατεία
μια που ήταν όμορφη η μέρα και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα στο σπίτι. Πέρασα
από το φούρνο και πήρα ψωμί και δυο γιαούρτια και γραμμή για σπίτι για ετοιμασία
του μεσημεριανού φαγητού. Η ώρα κοντεύει δυο. Έφαγα ένα πιάτο ζεστά ρεβίθια, με
λίγες ελιές, τυράκι, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Έφαγα υπέροχα. Μάζεψα τα
πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, ήπια λίγες γουλιές καφέ
έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και κάθισα να διαβάσω τα μηνύματα, την επικαιρότητα
και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα το βράδυ δεν
θα βγω θα κάτσω σπίτι για διάβασμα, γράψιμο, παρέα με μουσική και τραγούδια.
Οκτώ η ώρα και συνεχίζω τη βραδιά μου στη ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού.
Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και συνεχίζω τη βραδιά μου με ενημέρωση από τον
ΣΚΑΪ για την επικαιρότητα της καθημερινότητας, τα αθλητικά και τον καιρό.
Έτσι πέρασε και σήμερα η ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, Σάββατο θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή Σαββάτου.....

No comments:

Post a Comment