Saturday, March 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην άνοιξη της καινούργιας ημέρας
Καλό μήνα ηλιόλουστο και ανοιξιάτικο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας.
Ανοιξιάτικος καιρός σήμερα με ηλιόλουστη μέρα και μπονάτσα. Καθαρός
ο Αττικός ουρανός. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό με λίγη ζάχαρη. Οκτώ η ώρα και χάπια
πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως του ήλιου
και της ανοιξιάτικης ηλιόλουστης μέρας. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι
του σπιτιού. Και τα δυο κελαηδούν από το πρωί. Συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε
πρωινό και σκούπισα λίγο τα μπαλκόνια να είναι καθαρά. Τακτοποίησα τις γλάστρες
στα μπαλκόνια να τις βλέπει ο ήλιος και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού.
Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φούρνο της γειτονιάς και πήρα λίγο ψωμί,
κριτσίνια και επέστρεψα στο σπίτι. Παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Λίγο μετά τις έντεκα ετοιμάστηκα και
βγήκα για να πάω για τις πρωινές μου δουλειές. Ψώνια για το αυριανό φαγητό και να
πάω στην τράπεζα να πάρω τη σύνταξη του μηνός. Με το Τραμ πήγα για Φάληρο για
την τράπεζα και για ψώνια σήμερα. Έκανα τις δουλειές μου, έριξα μια ματιά και στην
όμορφη θάλασσα του Φαλήρου από το Μπάτη και πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι.
Λίγο μετά τις 12 ήμουν σπίτι, τακτοποίησα τα πράγματα που ψώνισα και έφτιαξα τις
γλάστρες μου στα μπαλκόνια, μεταφύτευση σε μεγαλύτερες γλάστρες και λίγο πότισμα.
Τα καναρίνια είναι κοντά μου και κελαηδούν χωρίς διακοπή. Είναι καλή παρέα.
Μεσημέρι και ετοιμασία για μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα κανονικά λίγο μετά τις δυο,
ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση κανονική.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα στον καιρό
και τα αθλητικά. Σήμερα έχει πολλά αθλητικά. Κλειστό στίβο από νωρίς και το βράδυ
παίζει Μπάσκετ ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ. Δεν θα βγω σήμερα βόλτα βραδινή, θα
κάτσω σπίτι να δω τα αθλητικά, να γράψω, να διαβάσω και να ακούσω μουσική.
Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι λίγο πριν τις δέκα, έβαλα μέσα τα καναρίνια για να
περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού και περιμένω να δω το μπάσκετ.
Κατά διαστήματα πετάγομαι και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. τέλειωσε
το μπάσκετ λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Ο Παναθηναϊκός κέρδισε την Εφές 75-62.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στο πρώτο Σάββατο του μήνα και της άνοιξης.....

No comments:

Post a Comment