Friday, March 8, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης συννεφιασμένο και βροχερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Βρέχει από νωρίς το πρωί και έχει κρύο.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας με συννεφιά και βροχή.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Έβγαλα τα καναρίνια έξω και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε
πρωινό. Καθαρισμός κλουβιών και αλλαγή φρέσκιας τροφής, λίγο μπρόκολο και
τρυφερά φύλλα μαρουλιού και τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς κάθε πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα λίγο το σπίτι
όπως κάθε πρωινό. Βρέχει σιγά σιγά και είναι συννεφιασμένος γενικά ο Αττικός ουρανός.
Δεν βλέπω σήμερα για έξοδο πρωινή τουλάχιστον προς το παρόν. Σήμερα είναι η μέρα
για σπίτι, παρέα με την κούπα του καφέ, αν δεν πρέπει να βγεις για δουλειές. Πάντως
ο κόσμος κυκλοφορεί με την ομπρέλα στο χέρι και βιαστικά. Λίγο μετά τις δέκα έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Τώρα γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Η βροχή συνεχίζει να πέφτει αργά με ρυθμό και στυλ.
Τα καναρίνια και τα δυο κελαηδούν συνεχώς κρατώντας μου συντροφιά. Λίγο μετά τις
έντεκα πετάχτηκα στα γρήγορα κρατώντας την ομπρέλα, γιατί έβρεχε, μέχρι το μαγαζί
που πουλάει τροφές για καναρίνια και πήρα τροφές για τα καναρίνια πριν τελειώσουν.
Επέστρεψα σπίτι και τακτοποίησα τις τροφές των καναρινιών και παρέα με την κούπα
με τον καφέ, γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου ενώ έξω εξακολουθεί και βρέχει.
Δώδεκα κτύπησε το ρολόι και πίνοντας γουλιά γουλιά καφέ, ακούω και γράφω μουσική.
Η βροχή σταμάτησε, πέρασε, όλα καλά, βγήκα χωρίς ομπρέλα και πήγα και ψώνισα από
δω κοντά, λίγες γλάστρες και χώμα για να κάνω μεταφύτευση σε πιο μεγάλες γλάστρες.
Αύριο που θα είναι πιο καλός ο καιρός θα φτιάξω μερικές να τις έχω στα μπαλκόνια μου.
Μεσημέρι και πλησιάζει η ώρα για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα και έφαγα ένα
πιάτο γιουβέτσι με παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και λίγο κρασί. Μάζεψα
τα πιατικά για πλύσιμο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου και έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά. Παρέα με την κούπα με τον
καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και τώρα γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα
μέσα τα καναρίνια για να περάσουν τη βραδιά στη ζεστασιά του σπιτιού και εγώ γράφω
διαβάζω και ακούω μουσική. Σήμερα θα κάτσω μέσα, δεν θα βγω. Η Τσικνοπέμπτη ας
περιμένει για άλλη χρονιά. Τσικνοπέμπτη χωρίς λεφτά δεν γίνεται. Δεν πειράζει και στο
σπίτι καλά είναι, παρέα με διάβασμα, γράψιμο και μουσική. Σήμερα έχει και αθλητικά.
Μπάσκετ, παίζει ο Ολυμπιακός με τη Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ και ποδόσφαιρο η Ιντερ με
την Τόττεναμ στο Λονδίνο. Η ώρα κοντεύει έντεκα και η βραδιά συνεχίζεται στο σπίτι
με γράψιμο, διάβασμα και αθλητικά.
Τελικά ο Ολυμπιακός έχασε από τη Μπαρτσελόνα 90-77
Ήταν ανώτερη η Μπαρτσελόνα. Πάντως καλή συνέχεια
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....Παρασκευή

No comments:

Post a Comment