Saturday, March 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, με ήλιο και αέρα πολύ
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα, φθινοπωρινή και ηλιόλουστη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό, διπλό μέτριο σε μπακιρένιο μπρίκι. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι, τους καθάρισα τα κλουβιά και τους άλλαξα φρέσκια τροφή όπως καθημερινά.
Έφαγα λίγα κριτσίνα και ήπια μια κούπα γάλα κρύο για πρωινό. Συμμάζεψα το σπίτι
και τακτοποίησα της γλάστρες στα μπαλκόνια. Τις πότισα σήμερα όλες. Παρέα με την
κούπα με τον καφέ, κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά και συνεχίζω τη μέρα γράφοντας για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Όμορφη είναι η σημερινή ημέρα, ανοιξιάτικη, με αρκετό αέρα.
Ο χειμώνας πέρασε, έμεινε πίσω, πηγαίνει σιγά σιγά στο άλλο ημισφαίριο. Χρειάζεται
όμως προσοχή ακόμα μέχρι να φύγει αυτός ο μήνας. Δώδεκα η ώρα μόλις πριν λίγο
κτύπησε το ρολόι, ήμουν έτοιμος για να βγω να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία και
να ψωνίσω λίγα που χρειάζομαι. Πήρα και τα σκουπίδια να τα πετάξω στον κάδο και
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα σιγά σιγά μέχρι πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία. Όμορφη η μέρα, ανοιξιάτική, αλλά με αρκετό αέρα.
Τα Τραμ περνούν χωρίς διακοπή προς Σύνταγμα και παραλία. Τα μαγαζιά άδεια χωρίς
πελατεία και τα καφέ με λίγο κόσμο στο μεγάλο δρόμο και την πλατεία. Έκανα τις
δουλειές μου, τη βόλτα μου, ήπια και τον καφέ μου στην ομορφιά της πλατείας και
σιγά σιγά επιστροφή προς το σπίτι. Ψώνισα στο γυρισμό τροφές για τα καναρίνια και
κάτι από τον φούρνο που ήθελα για μένα και επέστρεψα σπίτι να ετοιμάσω για το
μεσημεριανό φαγητό, η ώρα πήγε σχεδόν δυο. Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με πατάτες
με κρεμμυδάκια και πράσο, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί.
Έφαγα υπέροχα, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση κανονική.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον
καφέ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά, κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών για αποφυγή το γλαύκωμα.
Σήμερα δεν θα βγω, γιατί έχει πολύ αέρα και κρύο. Θα κάτσω στη ζεστασιά και την ησυχία
του σπιτιού να διαβάσω , να γράψω, να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ και αθλητικά στο MEGA.
Σήμερα έχει ποδόσφαιρο παίζει η Εθνική στη Βοσνία με την Βοσνία. Δύσκολο παιχνίδι
χρειαζόμαστε τη νίκη. Έτσι θα περάσω τη βραδιά σήμερα. Πριν λίγο έβαλα μέσα τα
καναρίνια να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά και την ησυχία του σπιτιού και εγώ
συνεχίζω τη βραδιά γράφοντας και ακούγοντας μουσική και τραγούδια.
Η βραδιά έχει αθλητικά αρκετά και έτσι πέρασε μια χαρά. Μόνο που χάσανε, η Εθνική
στο Ποδόσφαιρο από τη Βοσνία με 3-1, δεν παίξαμε καθόλου καλά και ο Ολυμπιακός
στο Μπάσκετ, στο Σ.Ε.Φ από τη Μακάμπι έχασε με 73-67. καλή συνέχεια στην Εθνική
και τον Ολυμπιακό. Καλά ήταν σήμερα και πέρασε όμορφα η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή Σαββάτου ανοιξιάτικου.....

No comments:

Post a Comment