Monday, March 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής συννεφιασμένο και με βροχή
Καλή ανατολή Κυριακής..... αρκετά χειμωνιάτικης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα όπως κάθε πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου και το
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Συννεφιά με βροχή από νωρίς
το πρωί και με αρκετό κρύο. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου και έβγαλα έξω
τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού.
Ψιλοβρέχει αυτή την ώρα αλλά όπου νάνε θα φτιάξει η μέρα. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι,
έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια και ένα ποτήρι κρύο γάλα. Έφτιαξα λίγο τις γλάστρες μου
στα μπαλκόνια και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα
και στα μηνύματα. Η μέρα δεν είναι σήμερα για βόλτα πρωινή. Θα δω λίγο πριν το
μεσημέρι αν είναι καλός ο καιρός να βγω λίγο να περπατήσω μέχρι την πλατεία και να
πιω και ένα καφέ. Σπίτι λοιπόν προς το παρόν με διάβασμα, γράψιμο, παρέα με καφέ,
τραγούδια και μουσική. Λίγο πριν τις δώδεκα ήρθε και η κόρη μου να με δει μαζί με
τον άντρα της. Τα είπαμε λιγάκι, ήπιαμε και καφεδάκι και λίγο πριν τις μία φύγανε τα
παιδιά και πήγανε για μεσημεριανό φαγητό. Καλά ήτα πέρασε σχεδόν η μισή μέρα.
Ο καιρός έφτιαξε, μόνο που κάνει κρύο, καιρός για σπίτι και προσοχή. Έφαγα για μεσημέρι
φασολάκια με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έγερση
λίγο πριν τις πέντε για να δω τα αθλητικά. Κλειστό στίβο πανευρωπαϊκό. Έτσι πέρασα
όλο το απόγευμα μέχρι λίγο πριν τις οκτώ το βράδυ. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω γιατί
έχω να δω τα αθλητικά. Ποδόσφαιρο, στίβο και μπάσκετ μέχρι και μετά τα μεσάνυχτα.
Έτσι πέρασα τη βραδιά σπίτι. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και παρακολουθώ τα
αθλητικά στον ΣΚΑΪ. Ενδιάμεσα ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά, αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και καλή βδομάδα δημιουργική.....

No comments:

Post a Comment