Sunday, March 31, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου Ανοιξιάτικο με μπονάτσα
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Όμορφη η μέρα σήμερα, ανοιξιάτικη, με αρκετή ζέστη από το πρωί και λίγη συννεφιά.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι και πότισα τις
γλάστρες μου πρωί πρωί. Όμορφη η μέρα σήμερα. Λίγο μετά τις οκτώ ήπια τα χάπια
μου και συμμάζεψα όλο το σπίτι. Σκούπισα με την ηλεκτρική σκούπα και σφουγγάρισα
όλο το σπίτι για όμορφη και καθαρή ατμόσφαιρα του σπιτιού. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες
για να μπει το φως της μέρας και του ήλιου και συνεχίζω το πρωινό πίνοντας σιγά σιγά
τον καφέ μου ακούγοντας τα καναρίνια να κελαηδούν. Λίγο μετά τις έντεκα διάβασα
στα γρήγορα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και έγραψα λιγάκι για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα πλησιάζει δώδεκα και ετοιμάζομαι για να βγω.
Θα πάω σήμερα προς παραλία βόλτα για φωτογράφιση που έχει όμορφη μέρα. Πράγματι
η μέρα είναι πολύ όμορφη για βόλτα στην παραλία. Ετοιμάστηκα και βγήκα για να πάω
στη στάση του τραμ να κατέβω προς παραλία. Πήρα το τραμ που δεν άργησε να έρθει και
κατέβηκα παραλία για μαρίνα Φλοίσβου. Αρκετός κόσμος στο τραμ για Φλοίσβο και στο
πάρκο Φλοίσβου για μικρούς και μεγάλους. Πολύ όμορφα όμως είναι στην Μαρίνα με τα
κότερα και τα πολύ όμορφα καφέ. Κόσμος αρκετός, Σαββάτο μεσημέρι, μετά τις δώδεκα.
Έκανα τη βόλτα μου κοντά στα πανάκριβα κότερα, ήπια τον καφέ μου, έφαγα και μια
μπάλα παγωτό Δωδώνη που μ αρέσει και απόλαυσα τη θέα και την ομορφιά της μέρας.
Πολύ όμορφα η βόλτα και ο καφές Σαββατιάτικα στην μαρίνα του Φλοίσβου. Λίγο μετά
τις μία πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο
φασολάδα, σαλάτα με τυρί και ελιές φρέσκο ψωμί και έφαγα μια χαρά πίνοντας και δυο
ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έγερση έξη η ώρα, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και
τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά και ετοιμάστηκα να βγω για βόλτα βραδινή μέχρι την πλατεία
μια που έχει απόψε πολύ όμορφη βραδιά. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου
περπάτησα μέχρι την πλατεία σιγά σιγά απολαμβάνοντας τη βόλτα και την βραδιά.
Αρκετός κόσμος σήμερα Σαββατόβραδο από και προς την πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο
δρόμο σήμερα έχουν κόσμο αρκετό και μέσα και έξω γιατί έχει όμορφη βραδιά. Στην
πλατεία κόσμος αρκετός, για βόλτα, καφέ, παγωτό, γιαούρτη κρύο. Όλα σχεδόν γεμάτα
σήμερα και έξω στην πλατεία. Η βραδιά είναι ανοιξιάτικη μοναδική. Έκανα τη βόλτα μου
έφαγα ένα μπαλάκι παγωτό, κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο πριν τις δέκα επέστρεψα
σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να γράψω
για τις σελίδες μου τις καθημερινές. Διάβασα την επικαιρότητα τα αθλητικά, τον καιρό
και τώρα ακούω και γράφω τραγούδια και μουσική μέχρι να περάσει η βραδιά.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και το Σαββατόβραδο. Αύριο Κυριακή, τελευταία
ημέρα και Κυριακή του μήνα, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Αύριο πρέπει να βάλουμε
τα ρολόγια μία ώρα μπροστά, αρχίζει η θερινή ώρα μέχρι την τελευταία Κυριακή του
Οκτώβρη. Καλή άνοιξη και καλό καλοκαίρι. Καλές διακοπές σε όσους μπορέσουν.
Εγώ δυστυχώς θα μείνω εδώ, γιατί έτσι πρέπει, χωρίς να παραπονιέμαι. Δεν υπάρχουν
και λεφτά για διακοπές όπως τις άλλες χρονιές, όπως όλα τα άλλα καλοκαίρια.
Απλά θα τα λέμε από δω καθημερινά. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....
Μην ξεχάσετε την ώρα μπροστά....αύριο Κυριακή

No comments:

Post a Comment