Wednesday, March 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα καλό πρωινό ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Τρίτη με μπονάτσα ανοιξιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου και
το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Έβγαλα τα καναρίνια έξω
στο φως τις μέρας και τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια μια κούπα γάλα κρύο για
πρωινό. Όμορφη και η σημερινή μέρα ανοιξιάτικη κλασική. Συμμάζεψα λίγο το
σπίτι για να είναι εν τάξει και σκούπισα στα γρήγορα με την ηλεκτρική σκούπα.
Σφουγγάρισα και τακτοποίησα το υπνοδωμάτιό μου. Ήπια λίγες γουλιές καφέ
και έκανα ένα ξύρισμα πρωινό γιατί σε λίγο θα βγω και θα πάω να κάνω τις σημερινές
δουλειές μου προς πλατεία και να κάνω και τη βόλτα μου. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα και στην επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου.
Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί και μου κρατούν συντροφιά.
Λίγο μετά τις έντεκα ντύθηκα και βγήκα για να πάω μέχρι πλατεία να κάνω τις
δουλειές μου. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Κόσμος λιγοστός από και προς
πλατεία και στην πλατεία. Τα μαγαζιά άδεια, χωρίς πελατεία. Λίγο κόσμο και στα
καφέ του μεγάλου δρόμου και στην πλατεία. Ακόμα και στο Βασιλόπουλο που πήγα
και ψώνισα κάτι που ήθελα για το σπίτι. Έκανα τις δουλειές μου στην πλατεία και την
βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι για να αφήσω αυτά που είχα ψωνίσει. Λίγο μετά τις
δώδεκα βγήκα να πάω μια βόλτα προς την άλλη μεριά του μεγάλου δρόμου, προς
την παραλία, να δω τι γίνεται και από εκεί. Όλα τα μαγαζιά άδεια ακόμα και στο
Βερόπουλο λίγος κόσμος για λίγα ψώνια. Ψώνισα κάτι που ήθελα και γύρισα στο
σπίτι για να ετοιμάσω το μεσημεριανό μου φαγητό. Κεφτέδες με πατάτες φούρνου
σαλάτα, λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Αυτό ήταν το μεσημεριανό
φαγητό. Μάζεψα τα πιατικά για πλύσιμο και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα την
πολιτική, τον καιρό και τα αθλητικά. Έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου
και διάβασα τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια
στη ζεστασιά του σπιτιού και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα για διάβασμα,
γράψιμο συνοδεία μουσικής και τραγουδιών. Σήμερα δεν βγήκα βόλτα βραδινή
προτίμησα να κάτσω μέσα στην ησυχία και τη ζεστασιά του σπιτιού. Δέκα η ώρα έκανα
μια κούπα πράσινο τσάι και συνέχισα τη βραδιά γράφοντας και ακούγοντας τραγούδια
και μουσική. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και
πάλι από νωρίς το πρωί λίγο μετά την ανατολή.
Καλή ανατολή στην επόμενη ημέρα.....

No comments:

Post a Comment