Tuesday, March 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα καλό πρωινό.....καλή βδομάδα
Καλή ανατολή στη Δευτέρα και στην καινούργια βδομάδα της άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Μεγάλωσε αρκετά η μέρα και συνεχίζει να μεγαλώνει, ξημερώνει νωρίς.
Έπλυνα το πρόσωπό μου και τα δόντια μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως του ήλιου και
τις μέρας και τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Άνοιξα τις μπαλκονόπορτες για να μπει το φως
τις μέρας και του ήλιου και να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις δέκα
βγήκα και πήγα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί, ένα κουλούρι για πρωινό και
λίγες τυρόπιτες για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι και συνέχεια στις
δουλειές του σπιτιού. Πότισα όλες τις γλάστρες και τις τακτοποίησα να έχουν
πρόσβαση στον ήλιο. Σήμερα είναι πολύ πολύ όμορφη η μέρα. Μπονάτσα και ήλιος
ανοιξιάτικος με πεντακάθαρο τον Αττικό ουρανό. Τα καναρίνια συνέχεια κελαηδούν
από νωρίς το πρωινό. Η ώρα πήγε έντεκα και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Τώρα γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών όπως κάθε πρωινό. Λιακάδα σήμερα, πραγματική
ανοιξιάτικη η μέρα. Αφήνουμε πίσω σιγά σιγά το χειμώνα, τα κρύα και τις κακοκαιρίες.
Το βλέπω κάθε μέρα που περνά, στη συμπεριφορά των φυτών που έχω στις γλάστρες.
Τα καναρίνια δεν σταματούν να τιτιβίζουν και να κελαηδούν από νωρίς κάθε πρωί.
Σήμερα θα πάω τη βόλτα μου με το Τραμ προς παραλία μεριά να περπατήσω κοντά
στη θάλασσα και στη λιακάδα. Λίγο μετά τις δώδεκα πήρα το Τραμ από τη στάση στη
γειτονιά μου και πήγα τη βόλτα μου παραλία προς Γλυφάδα. Όμορφη ήτανε η βόλτα
στη λιακάδα δίπλα στη θάλασσα. Λιγοστός ο κόσμος και κλειστά τα μαγαζιά προς
παραλία μεριά. Η εικόνα καθόλου καλή σε όλη την περιοχή μέχρι τη Γλυφάδα από
παραλία μεριά μέχρι τη στάση του Τραμ Παλαιό Δημαρχείο. Κρίμα στην πιο όμορφη
παραλία που μένει τόσα χρόνια αναξιοποίητη. Πρέπει να πάω για φωτογράφιση γιατί
κοντεύει να γίνει σκουπιδότοπος η περιοχή. Θα πάω σε όλη την παραλία μέχρι το
Καβούρι και τη Βουλιαγμένη. Τέλειωσα τη βόλτα μου και από τη Γλυφάδα πήρα
το Τραμ και επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα ένα πιάτο φασολάκια
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ήπια δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα την κουζίνα και τα
πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση κανονική. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα.
Διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Λίγο μετά τις επτά πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα γάλα και δυο γιαούρτια και
στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά, ντύθηκα καλά και βγήκα για βόλτα βραδινή μια που
είναι ωραία η βραδιά. Πήγα τη βόλτα μου και πέρασα να δω και τους δικούς μου για
λίγο. Ήπια ένα καφέ τα είπαμε λιγάκι και μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι
για να συνεχίσω τη βραδιά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν τη βραδιά
στη ζεστασιά του σπιτιού και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα για γράψιμο
και διάβασμα ακούγοντας μουσική. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στον
καιρό, ενημέρωσα τις σελίδες μου και έτσι πέρασα τη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment