Monday, March 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Κυριακή ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη
Καλή ανατολή στην ανοιξιάτικη Κυριακή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου
και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, σε μεγάλη κούπα για
να τον έχω παρέα όλη μέρα. Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό, τους έβαλα
φρέσκια τροφή και κελαηδάνε και τα δυο από το πρωί. Είναι η παρέα μου η πρωινή.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα κομμάτι χαλβά λόγω σαρακοστής και δυο
κριτσίνια και συνεχίζω το πρωινό. Συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια και
τακτοποίησα τις γλάστρες. Όμορφο το Κυριακάτικο πρωινό, ανοιξιάτικο, μόνο που έχει
αρκετή ψύχρα. Τουλάχιστον τώρα το πρωί χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Παρέα με την
κούπα με τον καφέ διαβάζω την πρωινή επικαιρότητα και τα μηνύματα. Τίποτα δεν πάει
καλά, όχι μόνο εδώ, αλλά και πουθενά. Πάντως πολύ δύσκολα τα πράγματα για τη χώρα
μας τα πολιτικά, τα οικονομικά και τα κοινωνικά. Κανείς δεν μας λέει την αλήθεια. Όλοι
μας λένε λόγια, σκέψεις και σενάρια. Από αποφάσεις για ανάπτυξη και την ανεργία που
καλπάζει καθημερινά τίποτα από κανέναν. Φοβάμαι ότι πάμε για εκλογές και ανακοίνωση
της χρεοκοπίας της χώρας. Ας αμολήσουμε πρώτα τους αετούς και μετά τις εκλογές.
Η ώρα πήγε λίγο μετά τις δώδεκα. Ετοιμάστηκα και βγήκα για την Κυριακάτικη μου
βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά προς την πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία,
από τα πεζοδρόμια, δεξιά και αριστερά του μεγάλου δρόμου. Τα Τραμ περνούν τακτικά
με κατεύθυνση προς παραλία και προς Σύνταγμα. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με πολύ
λίγο κόσμο. Στην πλατεία είναι γεμάτα σχεδόν τα καφέ και μέσα και έξω για αυτούς που
καπνίζουν. Όμορφη η πλατεία καθαρή και νοικοκυρεμένη. Ήπια τον καφέ μου, έκανα την
βόλτα μου και μετά τις μία επιστροφή προς το σπίτι για το Κυριακάτικο μεσημεριανό
φαγητό. Στην επιστροφή, πέρασα από το ψωμάδικο που παίρνω το ψωμί μου και πήρα
μισή λαγάνα και λίγη ταραμοσαλάτα. Επιστροφή στο σπίτι και ετοιμασία για φαγητό.
Έφαγα λίγα ρεβίθια, σούπα, γαύρο με ντομάτα, φρέσκια λαγάνα, ταραμοσαλάτα και
δυο ποτήρια κρασί. Τέλειωσα το φαγητό, μάζεψα τα πιάτα και την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση κανονική.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον
καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Ντύθηκα καλά γιατί έχει κρύο και βγήκα να πάω μια βόλτα εδώ γύρω και να
περάσω να δω τους δικούς μου. Πέρασα από τους δικούς μου, ήπια τον καφέ μου, τα
είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα στο σπίτι. Αύριο
το μεσημέρι είμαι προσκαλεσμένος από τους δικούς μου να φάμε όλοι μαζί. Τους
ευχαρίστησα και θα έρθω να φάμε όλοι μαζί. Επιστροφή στο σπίτι, έφτιαξα μια κούπα
πράσινο τσάι και κάθισα και βλέπω τα αθλητικά στον ΣΚΑΪ. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών και έτσι τέλειωσα την Κυριακάτικη βραδιά μου.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί....Καθαρή Δευτέρα. Λαγάνα, χαλβάς και αετός.
Καλή ανατολή στην Καθαρή δευτέρα.....
Καλό αέρα για το πέταμα του αετού !

No comments:

Post a Comment