Tuesday, March 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, ανοιξιάτικης και αρχή της καινούργιας βδομάδας.
Καλή ανατολή στην ανοιξιάτικη Αττική Γη που γιορτάζει την Εθνική μας γιορτή.
Όμορφη μέρα, με συννεφιασμένο ελαφρά τον Αττικό ουρανό και ελαφρό αεράκι.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω, λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι από νωρίς το πρωί γιατί τώρα νωρίς ξημερώνει. Τα καναρίνια
με περιμένουν κάθε πρωινό και τιτιβίζουν μόλις με δουν. Είναι η πιο καλή παρέα.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και
συνεχίζω με συμμάζεμα του σπιτιού και σκούπισμα στα μπαλκόνια. Τα καναρίνια
κελαηδούν από νωρίς το πρωί. Μόλις τους έβαλα φρέσκια τροφή και νερό. Η μέρα
καλή είναι, αλλά με συννεφιά και αέρα ελαφρύ, χωρίς ψύχρα πολύ. Παρέα με την
κούπα με τον καφέ διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Η ώρα πήγε δώδεκα, μόλις πριν λίγο κτύπησε το ρολόι και συνεχίζω
τη μέρα μου στο σπίτι γιατί περιμένω να μου φέρουν μπακαλιάρο γιαχνί στο φούρνο
για να φάω σήμερα και αύριο λόγω 25ης Μαρτίου. Τον φτιάχνει κάθε χρόνο η αδελφή μου
και μου τον φέρνει, να είναι καλά. Συννεφιασμένος σήμερα ο Αττικός ουρανός και
συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου πίνοντας καφέ γουλιά γουλιά. Λίγο πριν
τις δυο ήρθε ο μπακαλιάρος με πατάτες ζεστός, ζεστός και πολύ νόστιμος. Ευχαρίστησα
την αδελφή μου και ετοίμασα να φάω ένα πιάτο μπακαλιάρο, με σαλάτα, τυρί, φρέσκο
ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, συμμάζεψα την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση κανονική. Ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα της ημέρας και κυρίως για την Κύπρο και τις αποφάσεις,
διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ετοιμάστηκα και βγήκα για μια βόλτα εδώ κοντά στη
γειτονιά μια που είναι ήσυχη η βραδιά, αλλά έχει γενική συννεφιά. Δεν έχει κρύο, είναι
καλός ο καιρός και αρκετά ζεστός. Νοτιάς και μπονάτσα εδώ που μένω. Έκανα τη
βόλτα μου και επέστρεψα στο σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα τσάι
πράσινο, είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ, τον καιρό και τα αθλητικά και τώρα γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου, ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Έβαλα μέσα τα
καναρίνια να περάσουν τη βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού και εγώ συνέχισα
τη βραδιά διαβάζοντας, γράφοντας και ακούγοντας μουσική και τραγούδια.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment