Thursday, March 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, ανοιξιάτικης, με συννεφιά στον Αττικό ουρανό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα
τον καφέ μου για να πιω. Νωρίς ξημερώνει τώρα πια, λίγο μετά τις έξη καθημερινά.
Τακτοποίησα τα καναρίνια που τώρα τα αφήνω έξω όσο τα βράδια δεν έχει κρύο πολύ.
Πάντα τα έχω στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού, είναι η πιο όμορφη και καλή θέση.
Καθάρισα τα κλουβιά, όπως κάθε πρωινό και άλλαξα τις φρέσκιες τροφές και το νερό.
Και τα δυο με περιμένουν κάθε πρωινό. Μετά κελαηδούν και τα δυο από νωρίς το πρωί.
Είναι η πιο καλή συντροφιά. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι
και μετά τις εννιά ετοίμασα για μαγείρεμα το σημερινό φαγητό. Φασολάδα η μοναδική.
Εξασφάλισα φαγητό για τετραήμερο. Συμμάζεψα την κουζίνα και συνεχίζω το μαγείρεμα
σε μέτρια φωτιά, με τη φασολάδα να σιγοβράζει. Γύρω στις δώδεκα θα έχει τελειώσει
το μαγείρεμα. Στα ενδιάμεσα πίνω καμιά γουλιά καφέ και ακούω τα καναρίνια που
κελαηδούν. Απλά παρακολουθώ το μαγείρεμα αν είναι εν τάξει, μήπως χρειάζεται λίγο
νερό και συνεχίζω το πρωινό παρέα με την κούπα με τον καφέ, διαβάζοντας τα μηνύματα
και την επικαιρότητα. Η μέρα είναι πολύ όμορφη με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό
και σχεδόν μπονάτσα. Η φασολάδα σιγοβράζει και τα καναρίνια κελαηδούν. Πότισα
λίγο τις γλάστρες όλες και τις τακτοποίησα στα μπαλκόνια. Είναι 20 τον αριθμό προς
το παρόν. Θα πάρω ακόμα και δυο φυτώρια βουκαμβίλια και βλέπουμε για φέτος.
Είναι πολύ όμορφα τα μπαλκόνια μου. Η πιο όμορφη παρέα με χρώματα και αρώματα.
Η ώρα κοντεύει 12 και το φαγητό θα είναι έτοιμο σε λίγο, απλά σιγοβράζει τώρα. Σε λίγο
μόλις τελειώσει το μαγείρεμα θα βγω μια βόλτα θα πάω μέχρι τη λαϊκή. Τετάρτη σήμερα
και έχουμε στη γειτονιά δυο λαϊκές αγορές. Λίγο μετά της δώδεκα βγήκα να πάω τη
βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου μέχρι την αρχή της Αμφιθέα που
συνορεύει με τη Νέα Σμύρνη. Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά με τα καρότσια
στο χέρι να κουβαλάνε τα ψώνια από την Λαϊκή αγορά και άλλοι να κρατάνε τις τσάντες
στο χέρι και να περιμένουν στη στάση να περάσει το Τραμ. Όμορφη η σημερινή ημέρα
και αρκετά ζεστή. Έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών που είναι χωρίς πελάτες
ακόμη και τα καφέ στο μεγάλο δρόμο. Έκανα τη βόλτα μου και μπήκα στο σούπερ
μάρκετ του Σκλαβενίτη για να ψωνίσω λίγα που χρειάζομαι για το σπίτι. Λίγος κόσμος
παντού, με λίγα ψώνια στο χέρι αυτή την ώρα. Έκανα τα ψώνια μου και επέστρεψα από
πεζοδρόμιο μεριά στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Η ώρα κοντεύει δυο. Ετοίμασα
τη σαλάτα μου, έβαλα ένα πιάτο φασολάδα ζεστή, φρέσκο ψωμί, λίγο τυρί και ελιές και
έφαγα πίνοντας και δυο ποτήρια κρασί. Πολύ ωραίο το φαγητό. Μάζεψα τα πιατικά και
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση κανονικά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου
και ένα ποτήρι νερό και παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα
και τα μηνύματα. Λίγο πριν τις εφτά βγήκα και πετάχτηκα στον γιατρό μου τον Παθολόγο
για να μου γράψει τα φάρμακα για τον επόμενο μήνα και μια εξέταση INR. Τέλειωσα
στα γρήγορα, γιατί ήμουν ο μόνος αυτή την ώρα και επέστρεψα σπίτι για τη συνέχεια
της βραδιάς. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των
ματιών. Ετοιμάστηκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου, μια βόλτα, να τους δω λίγο να τα πούμε και να τους πάω λίγη φασολάδα για να φάνε αύριο. Ήπια τον καφέ μου,
σχολιάσαμε την καθημερινότητα, τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά. Έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και έκατσα να γράψω για ενημέρωση των
σελίδων μου και να διαβάσω την επικαιρότητα. Έτσι πέρασα την σημερινή ημέρα και
την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά την ανατολή.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment