Sunday, April 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου ανοιξιάτικου και ηλιόλουστου
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου
και έκανα τον καφέ μου τον Σαββατιάτικο για να πιω. Ήπια δυο γουλιές και τακτοποίησα
τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι. Και τα δυο κελαηδούν από το
πρωί και μου κρατάνε συντροφιά. Είναι η πιο καλή μου παρέα καθημερινά. Οκτώ η ώρα
και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια λίγο γάλα για πρωινό.
Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και μετά τις δέκα κάθισα παρέα με την κούπα με τον καφέ και
διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Στη συνέχεια της μέρας έγραψα λίγο για
ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις έντεκα και ετοιμάστηκα να βγω
για λίγα ψώνια γιατί αύριο έχω μαγείρεμα κανονικό. Το μενού έχει χοιρινό με μανιτάρια.
Βγήκα, ψώνισα αυτά που χρειάζομαι και επέστρεψα στο σπίτι. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος
βγήκα για να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία. Όμορφη η μέρα σήμερα και αρκετός κόσμος
από πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο
δρόμο σχεδόν άδεια όλα. Η πλατεία έχει πολύ κόσμο, σχεδόν γεμάτη. Όλα τα καφέ γεμάτα
μέσα και έξω και τα μαγαζιά με αρκετό κόσμο και στην ομήρου που είναι ο εμπορικός
δρόμος της Νέας Σμύρνης. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα και έφαγα μια μπάλα παγωτό
Δωδώνη σε κουπάκι και απόλαυσα τη μέρα και την πλατεία. Πολύ όμορφα ήταν όλα.
Στην επιστροφή για το σπίτι ψώνισα κάτι που χρειαζόμουν από τον Βενέτη και επέστρεψα
στο σπίτι λίγο μετά τις μία για να ετοιμάσω το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι και
ετοιμασία του μεσημεριανού φαγητού. Ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, τα τελευταία, λίγη
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Λίγο μετά τις επτά πήρα τη φωτογραφική μου μηχανή και βγήκα για να
πάω για φωτογράφιση, στο Φάληρο που αυτή την ώρα είναι πολύ όμορφα, λίγο πριν και λίγο
μετά τη δύση του ήλιου. Πήρα το Τραμ, προς Σ.Ε.Φ, που δεν άργησε να περάσει και σε λίγα
λεπτά ήμουν παραλία. Κατέβηκα στη στάση Μπάτης και άρχισα τη φωτογράφιση λίγο πριν
τη δύση του ήλιου πάνω από τον Πειραιά. Πολύ όμορφη η μέρα και η ώρα, πεντακάθαρα
όλα στον πολύ όμορφο Σαρωνικό. Πολύς κόσμος κάνει τη βόλτα του αυτή την ώρα με τα
πόδια και με τα ποδήλατά του. Τέλειωσα τη φωτογράφιση λίγο μετά τη δύση του ήλιου.
Πήρα πάλι το Τραμ και σε λίγα λεπτά επέστρεψα στο σπίτι λίγο μετά τις οκτώ. Ήπια τα
χάπια μου τα βραδινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και ενημερώνω τις
σελίδες μου. Όμορφη σήμερα η μέρα και η βραδιά. Απόψε δεν θα βγω βόλτα βραδινή.
Σαββατιάτικη, θα κάτσω μέσα να γράψω, να διαβάσω και να ακούσω μουσική και έτσι
θα περάσω τη βραδιά μου στην ησυχία του σπιτιού. Σαββατόβραδο στο σπίτι σήμερα.
Έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο, λίγο μετά τις δέκα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα
αθλητικά και τα μηνύματα. Στη συνέχεια ενημερώνω τις σελίδες μου μέχρι να περάσει
η σημερινή βραδιά ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα
και η βραδιά. Αύριο Κυριακή, θα τα ξαναπούμε από νωρίς το πρωί.
Καλό ξημέρωμα στην ανοιξιάτικη Κυριακή......

No comments:

Post a Comment