Saturday, April 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με ήλιο και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας. Έπλυνα τα δόντια μου
και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια,
που κελαηδούν από το πρωί, στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό. Έφαγα λίγα
κριτσίνια και ένα ακτινίδιο, ήπια και δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω το πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια και πότισα
όλες τις γλάστρες με από λίγο νερό. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα
τα μηνύματα. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο και πήρα τα φάρμακα
που δεν είχαν χθες να μου δώσουν. Πήρα και την ένεση που κάνω κάθε τρεις μήνες για
τον καρκίνο στον προστάτη. Αυτό είναι και το πιο σοβαρό. Τέλειωσα από το φαρμακείο
και στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για να έχω για το
μεσημεριανό φαγητό. Μια φορά την ημέρα τρώω, κάθε μέρα. Μόνο το μεσημέρι κατά
τις τρεις. Εκτός και αν βγω το βράδυ με παρέα να πάμε για κάνα μεζέ με τσίπουρο.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
και βράζω λίγα αυγά γιατί τρώω μόνο το ασπράδι καθημερινά μαζί με το φαγητό.
Όμορφη είναι η ημέρα και σήμερα. Η άνοιξη ήρθε για τα καλά. Όλα ανθίζουν σιγά
σιγά και μοσχοβολάν. Αλλαγή παραστάσεων με χρώματα και αρώματα. Η πιο όμορφη
αλλαγή στη ζωή κάθε χρονιά τέτοια εποχή. Πάντα μέχρι πέρυσι τέτοια εποχή, τέτοιο
μήνα ετοιμαζόμουν για ανοιξιάτικες διακοπές. Απρίλη και Μάη, η πιο όμορφη εποχή.
Τώρα δεν μπορώ να πάω πουθενά, πρέπει να είμαι εδώ, λόγω υγείας. Δεν παραπονιέμαι
όχι, περνάω και εδώ καλά. Η ζωή απλά συνεχίζεται. Είναι όμορφη η ζωή τελικά.
Το πιο όμορφο ταξίδι παντός καιρού. Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος να
βγω για βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο, πριν λίγο τους έβαλα μπρόκολο για φαγητό που το αγαπούν.
Πήγα σιγά σιγά προς την πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά. Τα μαγαζιά και τα καφέ όλα άδεια. Στην πλατεία αρκετός κόσμος
κάνει τη βόλτα του και τα ψώνια του. Τα καφέ σχεδόν γεμάτα. Έκανα τη βόλτα μου,
ήπια τον καφέ μου στου Χατζή και πήγα μέχρι το Βασιλόπουλο και ψώνισα ένα
κοτόπουλο ψητό και δυο μπουκάλια κρασί κόκκινο και επέστρεψα στο σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα λίγο κοτόπουλο και ένα πιάτο πατάτες γιαχνί με τυρί
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, συμμάζεψα τα την κουζίνα
και τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση κανονική. Καλός ο καιρός, με λιακάδα, αλλά με αρκετό αέρα.
Ήπια τα χάπια μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα
και τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ετοιμάστηκα για να βγω τη βόλτα μου και να περάσω
να δω για λίγο τους δικούς μου. Πέρασα τους είδα, είπα μια καλησπέρα, ήπια ένα χυμό
τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των
σελίδων μου ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....Σάββατο ανοιξιάτικο

No comments:

Post a Comment