Tuesday, April 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....Καλό πρωινό στην Καινούργια βδομάδα και στον Καινούργιο Μήνα
Καλή Ανατολή στον Απρίλη.....Καλή άνοιξη
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Η ημέρες όλο και μεγαλώνουν μέρα με την ημέρα, η άνοιξη έκανε την εμφάνισή της
κανονικά και όλα πάνε μια χαρά, με τα καναρίνια να κελαηδούν νωρίς από το πρωινό.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια, που με περιμένουν, όπως κάθε πρωινό. Σήμερα έχω και
μαγείρεμα για το επόμενο τετραήμερο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα δυο
κριτσίνια και ένα ακτινίδιο, ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό, συμμάζεψα το σπίτι και
ετοίμασα αυτά που χρειάζονται για το μαγείρεμα. Το μενού έχει πατάτες γιαχνί με δυο
κολοκύθια, δυο μελιτζάνες, φρέσκες ντομάτες, λίγο μαϊντανό και σέλινο από τις
γλάστρες μου. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα στα γρήγορα μέχρι το μανάβικο της
γειτονιάς και πήρα τα κολοκύθια, τις μελιτζάνες, λίγες πατάτες και λίγο μπρόκολο
για τα καναρίνια. Επέστρεψα στο σπίτι αμέσως για να αρχίσω την προετοιμασία για
το μαγείρεμα. Όλα έτοιμα λίγο μετά τις δέκα και έναρξη για μαγείρεμα. Μέχρι τις
έντεκα το φαγητό θα είναι έτοιμο και με μέτρια φωτιά. Πράγματι λίγο μετά τις έντεκα
το φαγητό έτοιμο και νόστιμο. Ετοιμάστηκα λίγο μετά τις δώδεκα και βγήκα για βόλτα.
Η μέρα πολύ όμορφη και αρκετά ζεστή. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου
σιγά σιγά περπάτησα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία, μόνο
που τα μαγαζιά και τα καφέ είναι όλα άδεια από πελάτες στο μεγάλο δρόμο. Στην
πλατεία έχει αρκετό κόσμο που πίνει τον καφέ του με την παρέα του. Τα μαγαζιά όλα
άδεια, εκτός από τον Βασιλόπουλο και τα ψωμάδικα. Έκανα τη βόλτα μου, ήπια τον
καφέ μου και κάθισα στην πλατεία για να απολαύσω την ομορφιά τις ημέρας. Λίγο
μετά τις μία επιστροφή στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Τα Τραμ
περνούν συνεχώς προς παραλία και Σύνταγμα χωρίς διακοπή. Είναι η καλύτερη
συγκοινωνία μαζί με το Μετρό. Μεσημεριανό φαγητό, πατάτες γιαχνί, σαλάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Μάζεμα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο χωρίς διακοπή. Λιακάδα λίγο πριν τη δύση του ήλιου και τις μέρας.
Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και συμμάζεψα την κουζίνα. Παρέα με την κούπα με
τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και έγραψα λίγο για τις σελίδες μου
τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου
την βραδινή. Πήγα σιγά σιγά τη βόλτα μου εδώ γύρω στους δρόμους της γειτονιάς,
πέρασα και από τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα και επέστρεψα νωρίς σπίτι για
να συνεχίσω τη βραδιά μου. Πολύ όμορφη η βραδιά και αρκετά ζεστή. Έκανα μια
κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να δω τα νέα, τα αθλητικά και τον καιρό στον ΣΚΑΪ.
Παρέα με την κούπα με το τσάι διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και
έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Τακτοποίησα τις φώτο
που έβγαλα χθες στα Αναφιώτικα και συνέχισα τη βραδιά μου ακούγοντας μουσική.
Έτσι πέρασε και η σημερινή ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από πολύ
νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment