Thursday, April 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης ανοιξιάτικο με λίγη συννεφιά
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με αρκετή ψύχρα το πρωί
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο, όπως κάθε πρωινό,
για να ξεκινήσει η μέρα καλά και ευχή να πάνε και όλα καλά. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι, καθαρισμός κλουβιών και τοποθέτηση τροφής φρέσκιας , ξερής
και αντικατάσταση πόσιμου νερού. Αυτό γίνεται κάθε πρωινό. Τα καναρίνια με περιμένουν
κάθε πρωινό και μετά κελαηδούν και τα δυο. Είναι καλή παρέα όλη μέρα. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια λίγο γάλα και δυο γουλιές καφέ και
συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Όμορφη είναι η μέρα, απλά έχει λίγη συννεφιά
ανοιξιάτικη στον Αττικό ουρανό και ήλιο κατά διαστήματα. Κάνει λίγη ψύχρα τώρα
το πρωινό. Λίγο μετά τις δέκα παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα
την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Στη συνέχεια έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Δώδεκα η ώρα
και έτοιμος για να βγω τι βόλτα μου τη μεσημεριανή. Πάντως θέλει προσοχή γιατί έχει
ψύχρα αρκετή. Χρειάζεται καλό ντύσιμο. Σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι
πλατεία για τη βόλτα μου και να φάω ένα παγωτό Δωδώνη που μ αρέσει. Αρκετός κόσμος
σήμερα από και προς την πλατεία στα πεζοδρόμια του μεγάλου δρόμου γιατί έχουμε
λαϊκή αγορά στη Μ. Αλεξάνδρου. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο και τα μαγαζιά
όλα σχεδόν άδεια. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του και πίνει τον καφέ του
τα καφέ σχεδόν γεμάτα και μέσα και έξω αυτοί που καπνίζουν. Έκανα τη βόλτα μου, έφαγα
μια μπάλα παγωτό Δωδώνη, κάθισα λιγάκι να απολαύσω τη μέρα και την ανοιξιάτικη
πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα στο σπίτι για το φαγητό το μεσημεριανό. Πέρασα
και από τη λαϊκή αγορά στην επιστροφή να ρίξω μια ματιά. Αρκετός κόσμος στην αγορά.
Πέρασα και από το φούρνο και πήρα γάλα και δυο γιαούρτια για το σπίτι. Επιστροφή στο
σπίτι και ετοιμασία για φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, έφτιαξα σαλάτα
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι και ένα ποτήρι κρασί.
Έφαγα μια χαρά, παρέα με τα καναρίνια να κελαηδούν, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την
κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα λίγο για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο
για την εσωτερική πίεση των ματιών. Ετοιμάστηκα και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου τη
βραδινή εδώ κοντά και να περάσω και από τους δικούς μου να τους πω μια καλησπέρα.
Πέρασα από τα αδέλφια μου, ήπια ένα χυμό, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις
εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι κάνοντας και τη βόλτα μου. Έκανα μια κούπα
τσάι πράσινο και είδα το τέλος στα Νέα του ΣΚΑΪ τα αθλητικά και τον καιρό. Παρέα με
την κούπα με το τσάι κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα, ενημέρωσα
τις σελίδες μου και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Η ώρα πλησιάζει μεσάνυχτα. Πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment