Saturday, April 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής μια ανάσα από την Μεγάλη Βδομάδα
Καλή ανατολή στην Καινούργια μέρα, ανοιξιάτικη με ήλιο και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου. Ξημερώνει
νωρίς όσο περνάν οι μέρες και γι αυτό ξυπνάω και εγώ νωρίς. Έπλυνα τα δόντια μου και
το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο
απάνεμο μπαλκόνι και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και ετοίμασα
ότι χρειάζονται για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει σήμερα καλαμαράκια φρέσκα
με σάλτσα από φρέσκια ντομάτα και λίγο πελτέ. Ετοίμασα όλα όσα χρειάζονται και ξεκίνησα
το μαγείρεμα με σοτάρισμα φρέσκων κρεμμυδιών. Στη συνέχεια έκοψα τα καλαμάρια και τα
έριξα στην κατσαρόλα μαζί με λίγο πελτέ συνεχίζοντας το μαγείρεμα. Έκοψα σε κύβους δυο
ντομάτες, μια πιπεριά πράσινη, λίγη φέτα και τα πρόσθεσα στην κατσαρόλα. Έριξα ένα
σφηνάκι τσίπουρο, αλάτι και πιπέρι και τ άφησα να βράσουν καλά σε μέτρια φωτιά. Λίγο πριν
τελειώσει το ψήσιμο θα ρίξω λίγο μαϊντανό και λίγο σέλινο ψιλοκομμένα. Λίγο μετά τις
έντεκα θα είναι έτοιμο το φαγητό καλό ψημένο. Έντεκα και μισή το φαγητό έγινε υπέροχο.
Έσβησα τη φωτιά και έτοιμος να βγω τη βόλτα μου και να κάνω τις δουλειές μου τις
εξωτερικές. Η μέρα είναι υπέροχη, ανοιξιάτικη και αρκετά ζεστή. Θα πάω και μέχρι την
πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά για να απολαύσω την ομορφιά της μέρας και της πλατείας.
Λίγο μετά της δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία να κάνω τις
δουλειές μου και τη βόλτα μου. Καλοκαιρινή η μέρα σήμερα, με ήλιο και ζέστη αρκετή. Αλλά
χρειάζεται ακόμα προσοχή αρκετή. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ
με αρκετό κόσμο στο μεγάλο δρόμο και η πλατεία γεμάτη από κόσμο που απολαμβάνει τη
βόλτα του, τον καφέ του, το παγωτό του. Όλα σχεδόν γεμάτα. Και στον Βασιλόπουλο που
πήγα για λίγα ψώνια, αρκετός κόσμος. Ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν, έφαγα το παγωτό μου,
πήρα και ένα καρβέλι μικρό από του Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Στην επιστροφή πέρασα από το ανθοπωλείο και πήρα μια γλάστρα Φασκόμηλο για να το
μεταφυτεύσω σε πιο μεγάλη γλάστρα και γύρισα σπίτι. Ετοίμασα ένα πιάτο καλαμαράκια με
σάλτσα, σαλάτα με τυράκι, ψωμί φρέσκο και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα υπέροχα. Μάζεψα
τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια που κελαηδούν συνεχώς και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα έχει
ζέστη αρκετή, καλοκαιρινή. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Ο ήλιος είναι ακόμα ψηλά
και ζεσταίνει αρκετά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, έριξα και μια ματιά στα καναρίνια και
παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και
έγραψα λιγάκι για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις επτά και η μέρα
εξακολουθεί να είναι ηλιόλουστη, ζεστή και μπονάτσα. Παρέα με την κούπα με τον καφέ
γράφω, διαβάζω, πίνω γουλιά γουλιά τον καφέ και ακούω μουσική. Λίγο πριν τις οκτώ
ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου τη βραδινή που είναι όμορφη η βραδιά. Η βόλτα μου
είναι και σήμερα εδώ κοντά γιατί πρέπει να επιστρέψω σπίτι νωρίς να δω το παιχνίδι μπάσκετ
του Ολυμπιακού με την Εφές. Πέρασα να δω και τους δικούς μου να τους πω μια καλησπέρα
και λίγο μετά της εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι. Έφτιαξα μια κούπα τσάι
πράσινο, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα και κάθισα να δω το παιχνίδι
Ολυμπιακός – Εφές. Τελικά κέρδισε ο Ολυμπιακός και πάει Λονδίνο να προκριθεί για τον
μεγάλο τελικό. Ολυμπιακός – Εφές 82-72. Μπράβο στον Ολυμπιακό. Καλή συνέχεια.
Η ώρα κοντεύει μεσάνυχτα. Αύριο πάλι, Σάββατο, τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.

No comments:

Post a Comment