Wednesday, April 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης ανοιξιάτικο αλλά με συννεφιά στον Αττικό ουρανό
Καλή ανατολή στην καινούργια ανοιξιάτικη ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας, σήμερα δεν έχει ήλιο
έχει γενική συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου
και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια
που με περιμένουν όπως κάθε πρωινό και συμμάζεψα λίγο το σπίτι γενικώς. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά και συνέχεια τακτοποίησης του σπιτιού. Συννεφιασμένη σήμερα
η ημέρα αλλά μπονάτσα προς το παρόν. Καλή είναι η μέρα ανοιξιάτικη. Δέκα η ώρα και
πετάχτηκα μέχρι το φούρνο να πάρω ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Επέστρεψα σπίτι
και συνέχισα τη μέρα μου παρέα με την κούπα με τον καφέ, διάβασμα της επικαιρότητας
και των μηνυμάτων. Η ώρα πήγε έντεκα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
πίνοντας γουλιά γουλιά τον καφέ και ακούγοντας τραγούδια και μουσική σιγά, σιγά.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία. Βγήκα και σιγά σιγά
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι την πλατεία για βόλτα και καφέ.
Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία, για τη βόλτα του, τα ψώνια του και τις
δουλειές του. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο με πολύ λίγο κόσμο, τα μαγαζιά σχεδόν όλα
άδεια. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του η κάθεται στην όμορφη πλατεία
απολαμβάνοντας την ομορφιά και την ησυχία της πλατείας. Όμορφη η μέρα και αρκετά
ζεστή με ήλιο κατά διαστήματα. Ήπια τον καφέ μου, κάθισα σε κάποια σκαλοπάτια της
πλατείας και λίγο μετά της μία σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία για φαγητό λίγο μετά τις δυο. Έφαγα ένα πιάτο
γιουβαρλάκια που μου έδωσε χθες η αδελφή μου, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί.
Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδούν και μου
κρατάνε συντροφιά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά.
Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα
τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Οκτώ η ώρα και τώρα
άρχισε να νυχτώνει. Μεγάλωσε η μέρα με την ώρα μπροστά και συνέχεια μεγαλώνει. Λίγο
αργότερα θα πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία μεριά να περπατήσω λιγάκι που είναι όμορφη
και αρκετά ζεστή η βραδιά. Πήγα τη βόλτα μου και επέστρεψα στα γρήγορα γιατί έχω
να παρακολουθήσω τα αθλητικά, έχει ποδόσφαιρο απόψε Τσάμπιον Λιγκ.
Επέστρεψα και πέρασα τη βραδιά με τα ποδοσφαιρικά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα....τετάρτη ξημερώνει.....

No comments:

Post a Comment