Friday, April 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά
την ανατολή της μέρας και του ήλιου. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου
και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα
λίγο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες όλες, γιατί ζέστανε ο καιρός
και θέλουν τώρα λίγο πιο συχνά πότισμα. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα και διάβασα
την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις δέκα και γράφω λίγο για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις έντεκα βγήκα και πήγα για λίγα
ψώνια γιατί αύριο έχω μαγείρεμα λίγο μετά το πρωινό. Το μενού έχει καλαμαράκια φρέσκα
με σάλτσα. Ψώνισα ότι χρειάζομαι αύριο για το φαγητό και για το σπίτι και επέστρεψα και
τακτοποίησα τα ψώνια. Καθάρισα και έπλυνα καλά τα καλαμαράκια και τα έβαλα στο
ψυγείο για να είναι αύριο έτοιμα. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και πήρα λίγο μπρόκολο
και ένα μαρούλι για φρέσκια τροφή των καναρινιών και στην επιστροφή περνώντας από
τον φούρνο ψώνισα δυο γιαούρτια αγελαδινά και ένα κουτί γάλα υψηλής παστερίωσης.
Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού παρέα με τα καναρίνια να κελαηδούν.
Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος βγήκα για τη βόλτα μου την καθημερινή από
πεζοδρόμιο μεριά προς την πλατεία. Όμορφη η μέρα σήμερα, ηλιόλουστη και αρκετά ζεστή.
Περπάτησα μέχρι την πλατεία, έκανα τη βόλτα μου, έφαγα το παγωτό μου, μια μπάλα σε
κουπάκι, παγωτό Δωδώνη, απόλαυσα την μέρα και την πλατεία και επέστρεψα σπίτι για να
ετοιμάσω το μεσημεριανό μου φαγητό. Στην επιστροφή ψώνισα από το ανθοπωλείο της
γειτονιάς δυο γλάστρες, μία Μελισσόχορτο και μια Φασκόμηλο και αύριο θα τις μεταφυτεύσω
σε πιο μεγάλες γλάστρες. Ετοίμασα το φαγητό μου, ένα πιάτο λάχανο ντολμάδες, λίγο τυρί
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, συμμάζεψα την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, συμμάζεψα την κουζίνα
και πότισα λίγο της καινούργιες γλάστρες. Τα καναρίνια κελαηδούν και μου κρατάνε την πιο
καλή συντροφιά. Η ώρα πλησιάζει οκτώ, σε λίγο θα βασιλεύσει ο ήλιος και θα ανατείλει στο
άλλο ημισφαίριο. Αύριο πάλι ήλιο, η νύχτα έρχεται σιγά σιγά. Τα καναρίνια σταματούν
το κελάηδημα και ετοιμάζονται να ξεκουραστούν και αυτά με τον ερχομό της νύχτας.
Αύριο πάλι κελάηδημα από νωρίς το πρωί. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά με ένα ποτήρι
κρύο νερό. Έτοιμος για να βγω μια βόλτα εδώ κοντά γιατί θέλω να γυρίσω νωρίς για να
παρακολουθήσω το παιχνίδι Μπάσκετ του Παναθηναϊκού με την Μπαρτσελόνα στη
Βαρκελώνη για την πρόκριση στους τέσσερις του τελικού μπάσκετ στο Λονδίνο. Ήρθα
σπίτι και βγήκα αμέσως για να πάω στο καφέ τις γειτονιάς για να δω το παιχνίδι μπάσκετ
του Παναθηναϊκού με την Μπαρτσελόνα. Τελικά Μπαρτσελόνα – Παναθηναϊκός 64-53.
Δεν πειράζει του χρόνου και πάλι. Επέστρεψα σπίτι από το καφέ που είδα το παιχνίδι και
έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Παρασκευή
αύριο, ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη......


No comments:

Post a Comment