Tuesday, April 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας ανοιξιάτικης με μπονάτσα και ηλιόλουστης
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα την τελευταία αυτού του μήνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και ξυρίστηκα. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό
στο απάνεμο μπαλκόνι. Μόλις τα τακτοποίησα και τους έβαλα φρέσκια τροφή, μπρόκολο
και από ένα φύλλο μαρουλιού άρχισαν το κελάηδημα από πολύ νωρίς. Ήπια τα χάπια μου
ένα ποτήρι νερό και δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια.
Η μέρα είναι πολύ όμορφη. Ηλιόλουστη, ανοιξιάτικη και μπονάτσα. Όλα ανθίζουν σιγά
σιγά και σταθερά. Είμαστε μια ανάσα από τη Μεγάλη Βδομάδα και το Πάσχα. Λίγο μετά
τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί και στο γυρισμό πέρασα και
πλήρωσα την ΕΥΔΑΠ και από το μανάβικο πήρα ένα κουνουπίδι να το βράσω για σαλάτα.
Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα τη μέρα με τις δουλειές του σπιτιού. Έβρασα το κουνουπίδι
για να έχω σαλάτα στο μεσημεριανό φαγητό, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα
μηνύματα και ενημέρωσα λίγο τις σελίδες μου τις καθημερινές. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος
να βγω για βόλτα μέχρι την πλατεία που είναι θαύμα σήμερα η μέρα. Αρκετός κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο σχεδόν άδεια όλα.
Η πλατεία έχει αρκετό κόσμο που κάνει τη βόλτα του και πίνει τον καφέ του. Έχει γεμίσει
η πλατεία γύρω γύρω μικροπωλητές και ζητιάνους που βρήκαν ευκαιρία λόγω των γιορτών
του Πάσχα που πλησιάζουν. Έκατσα λίγο στην πλατεία, πήρα ένα κουπάκι παγωτό Δωδώνη
με μία μπάλα, 2 ευρώ παρακαλώ, απόλαυσα την ανοιξιάτικη Δευτέρα και λίγο πριν τις δυο
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο χοιρινό με μανιτάρια,
λίγη σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα και έφαγα μια χαρά παρέα με
τα καναρίνια που κελαηδούν και τα δυο. Τέλειωσα το φαγητό, μάζεψα τα πιατικά και
τακτοποίησα την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, χάπια απογευματινά, έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά
και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Επτά η ώρα, έτοιμος και βγήκα για να πάω μέχρι τον γιατρό μου τον καρδιολόγο, που είναι
στην πλατεία, για δει τις εξετάσεις αίματος και ούρων που έκανα την Παρασκευή. Όλες ήταν
πολύ καλές, έτσι μου είπε ο γιατρός μου, είμαι πολύ ευχαριστημένος μου είπε. Όλα πολύ καλά.
Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για μετά της γιορτές του Πάσχα. Τον χαιρέτησα και του
ευχήθηκα Καλή Ανάσταση. Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία και επέστρεψα από πεζοδρόμιο
μεριά σιγά σιγά σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα και το κολλύριο για την πίεση
την εσωτερική των ματιών και βγήκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω. Ήπια τον
καφέ μου τον βραδινό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά τους είπα και τι μου είπε ο γιατρός
και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά.
Επέστρεψα σπίτι έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και είδα στον ΣΚΑΪ τα αθλητικά και τον
καιρό. Λίγο μετά τις δέκα, παρέα με την κούπα με το τσάι, διάβασα την επικαιρότητα και
ενημέρωσα της σελίδες μου. Έγραψα για ενημέρωση τις σελίδας μου τις καθημερινής και
έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά μια χαρά. Όλα πήγαν και πάνε καλά μέχρι τώρα. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί λίγο μετά την ανατολή.
Καλή ανατολή στην καινούργια ανοιξιάτικη μέρα......

No comments:

Post a Comment