Monday, April 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής. Ανοιξιάτικης και ηλιόλουστης
Καλή ανατολή στην τελευταία Κυριακή του μήνα, αρκετή ζεστή με μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο
μπαλκόνι. Σήμερα η μέρα είναι καλοκαιρινή. Έχει αρκετή ζέστη από νωρίς το πρωί.
Τα καναρίνια τσιμπάνε την φρέσκια τροφή και κελαηδάνε συνεχώς. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια.
Πότισα τα λουλούδια και τα αρωματικά φυτά γιατί σήμερα θα κάνει ζέστη αρκετή. Παρέα
με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και έγραψα
λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα η ώρα και όλο κάνει ζέστη και πιο πολύ.
Σήμερα χρειάζεται ντύσιμο καλοκαιρινό. Έγραψα λίγα τραγούδια και μουσική από τις
μουσικές σελίδες και ετοιμάστηκα λίγο μετά τις δώδεκα να βγω μια βόλτα από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου μέχρι την πλατεία. Βγήκα και περπατώντας σιγά σιγά έφθασα
μέχρι πλατεία που είναι γεμάτη από κόσμο και κυρίως παιδιά που κάνουν τη βόλτα τους με
τις παρέες τους. Τα μικρά παιδιά που έχουν γεμίσει την πλατεία παίζουν απολαμβάνοντας
την ομορφιά της μέρας και των παιχνιδιών. Έκανα τη βόλτα μου έφαγα το παγωτό μου και
κάθισα για λίγο στην πλατεία. Λίγο μετά τη μία, πήρα ένα καρβέλι ψωμί και επέστρεψα
στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στο σπίτι με περίμενε η αδελφή μου που μου έφερε
ένα μικρό ταψάκι παστίτσιο για να έχω να τρώω τουλάχιστον δυο μέρες. Τα είπαμε λιγάκι
με χαιρέτησε η αδελφή μου και εγώ ετοίμασα το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο
παστίτσιο, έκανα σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και λίγο καλαμάρι με
σάλτσα για μεζέ και έφαγα μια χαρά, παρέα με τα καναρίνια που κελαηδούν συνεχώς.
Τέλειωσα το φαγητό, ήπια τα χάπια μου, μάζεψα τα πιατικά, την κουζίνα και έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση λίγο πριν τις τρεις. Έξη η ώρα
και έγερση, χάπια απογευματινά με τον ήλιο να είναι ακόμα αρκετά ψηλά. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα και την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Ό ήλιος και η μέρα πάνε για τη δύση τους σιγά σιγά. Όμορφη
η σημερινή Κυριακή η τελευταία του μήνα. Αύριο Μεγάλη Δευτέρα μια ανάσα από το Πάσχα.
Έτοιμος να βγω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία μια που είναι όμορφη η βραδιά. Έχει ζέστη
αρκετή αλλά χρειάζεται ακόμα προσοχή. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ όλα στο μεγάλο δρόμο έχουν κόσμο αρκετό. Στην
πλατεία όλα είναι σχεδόν γεμάτα. Και τα καφέ μέσα και έξω και η πλατεία. Είναι πολύ όμορφη
η βραδιά η σημερινή, σχεδόν καλοκαιρινή. Έκανα τη βόλτα μου έφαγα και ένα παγωτό
Δωδώνη, μια μπάλα σε κουπάκι, κάθισα λιγάκι στην πλατεία και λίγο μετά τις δέκα, σιγά,
σιγά, από πεζοδρόμιο μεριά, επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα
πράσινο τσάι και έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στην επικαιρότητα. Έγραψα λιγάκι για
ενημέρωση των σελίδων μου, άκουσα και έγραψα τραγούδια και μουσική από τις σελίδες
τις μουσικές και έτσι πέρασα τη σημερινή μέρα και την Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά το ξημέρωμα.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα. Σε λίγο ξημερώνει Μεγάλη Δευτέρα.....

No comments:

Post a Comment