Thursday, April 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης ανοιξιάτικης με συννεφιά και λίγο ήλιο
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Λίγο μετά την ανατολή της ημέρας. Έπλυνα τα δόντια
μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι και συνεχίζω τη μέρα μου με συμμάζεμα του σπιτιού. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει να μεγαλώνει.
Συννεφιά στον Αττικό ουρανό, ανοιξιάτικη, με ήλιο κατά διαστήματα και αεράκι αρκετό.
Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, σκούπισα και πότισα τις γλάστρες και συνεχίζω τις δουλειές
του σπιτιού. Τα καναρίνια τρώγοντας την φρέσκια τροφή κελαηδούν χωρίς διακοπή.
Πίνοντας γουλιά γουλιά τον καφέ διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Λίγο μετά
τις δέκα βγήκα για να πάω για λίγα ψώνια. Ψώνισα αυτά που χρειαζόμουν και επέστρεψα
στο σπίτι. Έβαλα νερό να βράσει και έβρασα για 15 λεπτά ένα κουνουπίδι για σαλάτα.
Τέλειωσα με τις δουλειές του σπιτιού και βγήκα να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία για να
περπατήσω λιγάκι και να περάσω και από τη λαϊκή αγορά που έχουμε κάθε Τετάρτη.
Αρκετός κόσμος από πεζοδρόμιο μεριά από και προς την πλατεία με τα καροτσάκια
για τα ψώνια η με τις σακούλες στο χέρι. Αρκετοί πάνε και γυρίζουν με το τραμ που
περνά σύντομα και εξυπηρετεί ακόμα και αυτούς με τα καροτσάκια που γυρίζουν η πάνε
στη λαϊκή αγορά. Όμορφα όλα αυτά και αρκετά γραφικά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία
κάνει τις δουλειές του, τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του με την παρέα του. Πολλοί
κάνουν τι βόλτα τους και κάθονται απλά στην πλατεία, όπως κάνω και εγώ πολλές φορές.
Ήπια τον καφέ μου, έκανα τι βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι νωρίς για το μεσημεριανό
φαγητό. Έφαγα, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση. Έγερση λίγο πριν τις πέντε, ήπια δυο γουλιές καφέ
και τα χάπια μου τα απογευματινά και λίγο πριν τις έξη βγήκα για να πάω στον γιατρό
μου τον ουρολόγο, που έχω ραντεβού και είναι στη Νέα Ιωνία. Πήρα το Τραμ από τι
στάση μου, παρέα με την αδελφή μου και μετά το Μετρό από το Νέο Κόσμο και στη
συνέχεια τον Ηλεκτρικό από την Αττική και λίγο πριν τις επτά ήμουν στο γιατρό.
Με περίμενε, έκανα την εξέταση που έπρεπε και μια ένεση για το PSA και τον καρκίνο
στον προστάτη που πρέπει να κάνω κάθε τρεις μήνες και λίγο πριν τις οκτώ, αφού όλα
πήγαν καλά επέστρεψα με τον ίδιο τρόπο σπίτι. Ηλεκτρικός, Μετρό, Τραμ και επιστροφή.
Όλα πήγα καλά και η εξέταση έδειξε μια χαρά. Ευχαριστημένος και ο γιατρός και εγώ.
Μακάρι να πάνε όλα καλά μέχρι το τέλος. Μακάρι . Γιατί εδώ μιλάμε για τον καρκίνο
στον προστάτη. Όχι για να ζήσω περισσότερο. Όχι, απλά για καλύτερη ποιότητα ζωής.
Έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να γράψω λίγο για ενημέρωση των σελίδων
μου, να διαβάσω τα μηνύματα και να δω ποδόσφαιρο Τσάμπιον Λίγκ.
Τελικά η Ρεάλ Μαδρίτης κέρδισε με 3-0 στη Μαδρίτη.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην επόμενη ημέρα.....

No comments:

Post a Comment