Friday, April 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό της Πέμπτης, ανοιξιάτικο, με λιακάδα και ψύχρα
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Μεγάλωσε η μέρα και συνεχίζει να μεγαλώνει. Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής, έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια μια κούπα γάλα για
πρωινό. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό και
συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια. Πότισα όλες τις γλάστρες και παρέα με την κούπα
με τον καφέ, έκατσα και διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Δέκα η ώρα και
πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο
της γειτονιάς και πήρα λίγο μπρόκολο και ένα μαρούλι για φρέσκια τροφή των καναρινιών.
Επιστροφή στο σπίτι και συνέχεια της μέρας μου με καφέ και γράψιμο για ενημέρωση των
σελίδων μου. Σήμερα δεν βγήκα για βόλτα μέχρι πλατεία γιατί έμεινα σπίτι για να γράψω
λίγη μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Στο σπίτι με βρήκε το μεσημέρι να
ετοιμάζω το φαγητό μου. Ζέστανα ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά, έφτιαξα σαλάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και παρέα
με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις επτά έτοιμος και βγήκα να πάω μέχρι πλατεία στον καρδιολόγο μου να μου
γράψει εξετάσεις του αίματος που πρέπει να κάνω. Πήγα τέλειωσα σχεδόν γρήγορα, έκανα
και τη βόλτα μου στην πλατεία και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να δω την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ και τα
αθλητικά. Στη συνέχεια παρέα με την κούπα με το τσάι, διάβασα τα μηνύματα και τώρα
μετά τις δέκα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική και τραγούδια.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα που είναι η Παρασκευή......

No comments:

Post a Comment