Sunday, April 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου
Καλή Ανατολή ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι και έκανα
τις δουλειές του σπιτιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια
και συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια. Ήπια δυο γουλιές καφέ και πότισα όλες
τις γλάστρες. Η μέρα μεγαλώνει συνεχώς καθημερινά και όλα είναι όμορφα και καλά.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα
μηνύματα. Έγραψα και λίγο για ενημέρωση τις σελίδας μου τις καθημερινής. Η ώρα
πήγε δέκα και ετοιμάστηκα για να πάω μια βόλτα πρωινή μέχρι την θάλασσα με
το Τραμ. Παραλία Φαλήρου για φωτογράφιση πρωινό Σαββάτου. Από το Μπάτη
μέχρι την Μαρίνα του Φλοίσβου. Η μέρα είναι πολύ όμορφη με μπονάτσα, με ελαφρύ
αεράκι. Ετοίμασα την φωτογραφική μου μηχανή, ετοιμάστηκα και πήγα για τη στάση
του Τραμ της γειτονιάς μου. Αγία Παρασκευή. Λίγος κόσμος περιμένει για παραλία.
Είναι ακόμα νωρίς για βόλτα. Πήρα το Τραμ για Σ.Ε.Φ και σε λίγα λεπτά βρέθηκα
στη στάση Μπάτη όπου και κατέβηκα. Από το Μπάτη άρχισα τη φωτογράφιση. Πολύ
όμορφη η μέρα και η θάλασσα στο Σαρωνικό. Τα ιστιοπλοϊκά πριν λίγο βγήκαν και
περνούν από μπροστά μου και τα φωτογραφίζω. Πολύ όμορφα όλα και η θάλασσα
και η παραλία. Όλα καθαρά και μαζεμένα. Αρκετοί κάνουν μπάνιο, παίζουν ρακέτες
και άλλοι κάνουν ηλιοθεραπεία. Αρκετός κόσμος κάνει τη βόλτα του από πεζοδρόμιο
μεριά και πολλοί περνούν με τα ποδήλατά τους. Εγώ συνεχίζω τη φωτογράφιση
περπατώντας σιγά σιγά προς το Φλοίσβο, το πάρκο Φλοίσβου και τη Μαρίνα Φλοίσβου
συνεχίζοντας τη φωτογράφιση. Στη μαρίνα απαγορεύεται η φωτογράφιση αλλά εγώ
τράβηξα μερικές και ας απαγορεύεται. Κάθισα στη μαρίνα που είναι υπέροχα και πήρα
ένα κύπελλο γιαούρτι παγωτό με φρούτα απολαμβάνοντας τη μαρίνα και την ομορφιά
της Σαββατιάτικης ημέρας. Λίγο μετά τις μία έφυγα από τη μαρίνα πήρα το τραμ και
επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ήταν υπέροχη η βόλτα η σημερινή
στην πιο όμορφη παραλία της Αττικής Γης. Ετοίμασα το φαγητό, ένα πιάτο φασολάκια,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ήπια δυο ποτήρια κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Ο ήλιος είναι ακόμα ψηλά στον Αττικό ουρανό. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά
και συνεχίζει να μεγαλώνει. Ο ήλιος δύει τώρα στις οκτώ. Τα καναρίνια κελαηδούν και
τα δυο και είναι η καλύτερη συντροφιά. Παρέα με την κούπα με τον καφέ έκατσα και
διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα και τώρα γράφω λίγα για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά για καλή ποιότητα ζωής.
Ετοιμάστηκα και βγήκα για να πάω τη βόλτα μου τη βραδινή μια που είναι όμορφη
η βραδιά. Πέρασα και από τους δικούς μου να τους πω μια καλησπέρα, ήπια έναν καφέ,
τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο, είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα και συνέχισα με γράψιμο και
διάβασμα, ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί θα τα ξαναπούμε. Σε λίγο ξημερώνει Κυριακή.
Καλή ανατολή στην καινούργια ανοιξιάτικη μέρα.....

No comments:

Post a Comment