Wednesday, April 3, 2013

Λίγο μετά την Ανατολή της Ζωής.....



Η ζωή χρειάζεται Ταλέντο, Τόλμη και τύχη μέχρι το τέλος
Το ταξίδι είναι το ζητούμενο και όχι ο προορισμός
Ο προορισμός είναι το τέλος του ταξιδιού της ζωής
Απόλαυσε λοιπόν όσο μπορείς το ταξίδι που σου προσφέρει η ζωή
Ζήσε ότι πρέπει και για όσο πρέπει να ζήσεις
Όλα είναι αποτελέσματα της ίδιας αιτίας, του ταξιδιού της ζωής
Είμαστε στα χέρια του πεπρωμένου
Αν κάποτε γίνω κύριος του εαυτού μου
Αν ποτέ τελειώσω με αυτό το πέρασμα απ τον ένα χρόνο στον άλλο
Χωρίς η θέλησή μου να με καλεί προς τα εκεί
Θα κάνω αυτό που συνήθως λέμε μια φυσιολογική ζωή. Όπως όλος ο κόσμος
Αυτό φρόντισε να κάνεις και εσύ, παρέα με τον Νου και τη Ζωή
Αν όμως δεν γίνει έτσι, αν το γραφτό μου συνεχιστεί
Τότε, θα είμαι αναγκασμένος να περνάω από τον ένα χρόνο στον άλλο
Δεν θα είμαι ποτέ σίγουρος για την επόμενη μέρα
Νιώθω πως ότι μου συμβαίνει πρέπει να έχει κάποιο νόημα, κάποια σημασία
Νιώθω πως δεν πρέπει να σταματήσω στα μισά του δρόμου
Χωρίς να έχω ανακαλύψει περί τίνος πρόκειται
Αν γεννήθηκα για να ζήσω κάτι διαφορετικό πρέπει να μάθω τι και για τι
Ας απολαύσουμε λοιπόν το χρόνο που μας απομένει

No comments:

Post a Comment