Thursday, April 25, 2013

Τα καθημερινά της καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης ανοιξιάτικης και ηλιόλουστης
Καλή ανατολή στην καινούργια ανοιξιάτικη μέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια, όπως κάθε πρωινό στο
απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα λίγο
το σπίτι και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες. Τα καναρίνια κελαηδούν
από νωρίς το πρωί απολαμβάνοντας την όμορφη ανοιξιάτικη μέρα. Έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ετοιμάστηκα λίγο πριν τις δέκα για να
βγω να πάω μέχρι τα Βριλήσσια να κάνω κάτι δουλειές που έχω και να δω παλιούς
φίλους και γνωστούς. Βγήκα πήρα το Τραμ μέχρι το Νέο Κόσμο και από κει το Μετρό
μέχρι Σύνταγμα και συνέχεια με το Μετρό μέχρι Δουκίσσης Πλακεντίας. Μετά περπάτημα
από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι τα Βριλήσσια. Πολύ όμορφη η βόλτα σήμερα, ανοιξιάτικη,
μέρα στην ομορφιά της περιοχής. Έκανα τη βόλτα μου και τις δουλειές μου, είδα φίλους
και γνωστούς, ήπια τον καφέ μου στην πλατεία και λίγο μετά τις δώδεκα επέστρεψα στο
σπίτι με τον ίδιο τρόπο. Με το Μετρό από τη Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το Σύνταγμα
και μετά με το Τραμ μέχρι τη στάση της γειτονιάς μου στη Νέα Σμύρνη. Λίγο πριν τις μία
ήμουν σπίτι χωρίς προβλήματα. Πολύ όμορφη η βόλτα η σημερινή. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και ετοίμασα το φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο χοιρινό με μανιτάρια, έφτιαξα σαλάτα
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά και
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Ο ήλιος
είναι ακόμη υψηλά και η μέρα μια χαρά. Είδα λίγο τα καναρίνια που κελαηδούν και τα δυο
και κάθισα παρέα με την κούπα με τον καφέ και διάβασα την επικαιρότητα και γράφω λίγο
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος
και η μέρα δύουν και ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο. Αύριο πάλι, ήλιο και μέρα.
Έτοιμος για να βγω για τη βόλτα μου τη βραδινή μια που είναι θαύμα η βραδιά. Μπονάτσα
και καθαρός ο Αττικός ουρανός. Βγήκα για τη βόλτα μου τη βραδινή εδώ κοντά για να
επιστρέψω σπίτι νωρίς γιατί έχει παιχνίδι, ποδόσφαιρο, για το Τσάμπιονς Λίγκ. Πέρασα και
είπα μια καλησπέρα από τους δικούς μου, ήπια ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά
και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για επιστροφή στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου.
Μου έδωσαν ένα πιάτο ντολμάδες για να φάω αύριο και έτσι δεν θα έχω μαγείρεμα αύριο
το πρωί. Επιστροφή στο σπίτι, έκανα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να δω το παιχνίδι
Ντόρτμουντ – Ρεάλ Μαδρίτης για τα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λίγκ. Στα ενδιάμεσα του
παιχνιδιού γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών πίνοντας το τσάι μου.
Τέλειωσε το παιχνίδι Ντόρτμουντ – Ρεάλ 4-1. Σπουδαία νίκη Μπράβο στην Ντόρτμουντ.
Να δεις που στον τελικό στο Λονδίνο θα βρεθούν αντιμέτωπες Μπάγερν – Ντόρτμουντ.
Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι, Πέμπτη, θα τα πούμε από νωρίς
το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment