Tuesday, April 30, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Μεγάλης Βδομάδας ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στη Μ. Δευτέρα ηλιόλουστη και σχεδόν καλοκαιρινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου της Μεγάλης Βδομάδας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι και τους έβαλα
φρέσκια τροφή, μπρόκολο και από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Και τα δυο με
περίμεναν όπως κάθε πρωινό. Η μέρα σήμερα είναι σχεδόν καλοκαιρινή, ηλιόλουστη
αρκετά ζεστή και μπονάτσα. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ,
Ελληνικό μέτριο και συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια. Τα καναρίνια κελαηδάνε και
τα δυο από νωρίς το πρωί. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις δέκα βγήκα για λίγο και ψώνισα φρέσκια τροφή για τα καναρίνια. Επιστροφή
στο σπίτι και έτοιμος να βγω για να πάω μέχρι τον παθολόγο μου να μου γράψει λίγα
φάρμακα που χρειάζομαι για τον επόμενο μήνα και να μου γράψει μία εξέταση για το INR
που πρέπει να κάνω αύριο. Πήγα στο γιατρό περίμενα λίγο μου έγραψε αυτά που χρειάζομαι
και πήγα μέχρι το φαρμακείο και τα πήρα. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα και πήρα
έξη αυγά που χρειάζομαι να τα κάνω βραστά γιατί τρώω μόνο το ασπράδι. Επέστρεψα σπίτι
τακτοποίησα τα φάρμακα και έβρασα τα αυγά για να τα έχω έτοιμα το μεσημέρι για να φάω
ένα μαζί με το μεσημεριανό φαγητό. Τέλειωσα με τα αυγά και λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα
για να πάω την βόλτα μου μέχρι την πλατεία μια που είναι όμορφη η Μ. Δευτέρα. Έκανα την
βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου μέχρι την πλατεία, έριξα μια ματιά
στις βιτρίνες των μαγαζιών, έφαγα το παγωτό μου, κάθισα λίγο στην πλατεία που ήταν πολύ
όμορφα και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα
πιάτο παστίτσιο, λίγα καλαμαράκια με σάλτσα για μεζέ, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια που κελαηδούν και τα δυο και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έγερση έξη
η ώρα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα
τα πιατικά τα μεσημεριανά. Παρέα με την κούπα με τον καφέ και τα καναρίνια που κελαηδάνε
συνεχώς, κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση
των σελίδων μου μέχρι τις οκτώ. Ο ήλιος είναι ακόμα ψηλά και πάει σιγά σιγά για τη δύση.
Η μέρα μεγαλώνει συνεχώς καθημερινά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και ακόμα είναι
μέρα. Σε λίγο θα δύσει ο ήλιος και το φως της μέρας. Έτοιμος και εγώ να βγω σήμερα νωρίς
να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω. Περπάτησα λιγάκι στους δρόμους της γειτονιάς μου
και πήγα μέχρι τους δικούς μου να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά. Τους πήγα μια γλάστρα με
Φασκόμηλο που έφτιαξα σήμερα, ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά
τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο
και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Λίγο μετά τις δέκα είδα τη Βίβλο
Στον ΑΝΤ και μετά έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε και σήμερα
η μέρα και η βραδιά της Μ. Δευτέρας. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα την τελευταία αυτού του μήνα.....

No comments:

Post a Comment