Friday, April 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης ανοιξιάτικης και ηλιόλουστης
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας. Έπλυνα τα δόντια μου
και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι, καθάρισα τα κλουβιά όπως κάθε πρωινό και τους άλλαξα τροφή
και νερό. Και τα δυο κελαηδάνε από το πρωί. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα
το σπίτι και τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες σε σημείο που να τις βλέπει ο ήλιος
και έριξα λίγο νερό στην κάθε μια. Παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα και τα μηνύματα και συνέχισα τη μέρα γράφοντας για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο και
έδωσα την συνταγή για να μου φέρουν την ένεση που κάνω κάθε τρεις μήνες για τον
καρκίνο του προστάτη. Θα την χρειαστώ στα τέλη Ιουνίου να την κάνω, αλλά καλύτερα
να την έχω από τώρα. Παρήγγειλα και κάτι που χρειάζομαι ακόμη γιατί δεν τα είχαν για
να τα πάρω και όλα μαζί θα μου τα φέρουν αύριο. Επιστρέφοντας σπίτι πέρασα από τον
φούρνο και πήρα λίγα κριτσίνια για να έχω κυρίως να τρώω τα πρωινά. Ετοιμάστηκα και
βγήκα για να πάω πλατεία, λίγο πριν τις έντεκα, που έχω ραντεβού με την κόρη μου να
πιούμε καφέ και να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά. Περπάτησα μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου και πήγα πλατεία για το ραντεβού μου με την
μοναχοκόρη μου. Καθίσαμε στο καφέ του Χατζή, το πιο ωραίο στη πλατεία και ήπιαμε
τον καφέ μας. Τα είπαμε αρκετά οι δυο μας και λίγο μετά τις 12 ο καθένας μας πήγε για
τις δουλειές του. Πριν φύγουμε πέρασε και η αδελφή μου από του Χατζή και μας είδε
για λίγο πριν φύγουμε. Εγώ έφυγα και πήγα μέχρι την τράπεζα γιατί έπρεπε και μετά
επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Παρέα με την κούπα με τον καφέ
κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και έγραψα λιγάκι για ενημέρωση των
σελίδων μου. Δύο η ώρα και ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Έφαγα μια χαρά πατάτες
γιαχνί, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Μάζεψα τα πιατικά
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση κανονική, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια
μου. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο. Έχει πολύ όμορφη λιακάδα ανοιξιάτικη
απογευματινή. Μεγάλωσε η μέρα,. Νυχτώνει τώρα λίγο πριν τις οκτώ. Πολύ όμορφη
σήμερα η μέρα, ηλιόλουστη και αρκετά ζεστή. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και σε
λίγο θα βγω για να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω. Πέρασα, τους είδα, ήπια
τον καφέ μου τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και
επέστρεψα σπίτι για να δω τα αθλητικά. Απόψε έχει και μπάσκετ και ποδόσφαιρο.
Έφτιαξα μια κούπα με τσάι πράσινο και κάθισα να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ και στις
δέκα τα αθλητικά. Έτσι θα πάω μέχρι τα μεσάνυχτα. Σήμερα είναι αθλητική η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή Παρασκευής......

No comments:

Post a Comment