Thursday, April 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης
Καλή Ανατολή στην καινούργια ανοιξιάτικη ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι και ήπια
λίγες γουλιές καφέ, τρώγοντας λίγα κριτσίνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι και μάζεψα τα ρούχα από την απλώστρα.
Τα δίπλωσα και τα τακτοποίησα στις ντουλάπες τους. Όμορφη και σήμερα η μέρα
και ηλιόλουστη, με μπονάτσα και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Έγραψα και λίγο
για ενημέρωση των σελίδων μου και συνεχίζω τη μέρα μου στην ησυχία του σπιτιού
παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το
μανάβικο της γωνίας και ψώνισα για το αυριανό φαγητό που θα φτιάξω. Φασολάκια
φρέσκα, με λίγες πατάτες, καρότα, δυο κολοκυθάκια, κρεμμύδι, ντομάτα, μαϊντανό. Εγώ
βάζω και λίγα φρέσκα κρεμμυδάκια και δυο μικρά πράσα. Όλα έχουν τη νοστιμιά τους.
Δώδεκα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος να βγω για την βόλτα μου την καθημερινή.
Βγήκα και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία.
Αρκετός κόσμος σήμερα από και προς πλατεία, γιατί σήμερα έχει Λαϊκή αγορά στην
Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όλοι κάτι κρατάνε στα χέρια τους, καροτσάκι η τσάντες με
ψώνια από την λαϊκή η τα μαγαζιά τις Ομήρου που είναι ο εμπορικός δρόμος της
Νέας Σμύρνης. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο. Στην πλατεία όλα είναι
γεμάτα, καφέ πλατεία και ψωμάδικα. Πήρα ένα γιαούρτη παγωτό με πορτοκάλι και
κάθισα στην πλατεία για να το φάω. Απόλαυσα την βόλτα μου και την πλατεία και
λίγο μετά τις μία επέτρεψα προς το σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από του Βενέτη και
πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή στο σπίτι, ετοίμασα το φαγητό,
έφαγα μια χαρά, ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά, έρειξα μια ματιά στα
καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά για καλή ποιότητα ζωής.
Έφαγα δυο κουταλιές παγωτό, Παρφέ κρέμα και παρέα με την κούπα με τον καφέ έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα την πολιτική και τα σημερινά αθλητικά και διάβασα τα
μηνύματα. Λίγο μετά τις επτά και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο. Ο ήλιος πάει για τη δύση. Δύει λίγο πριν τις οκτώ. Η μέρα
μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει να μεγαλώνει. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έγραψα
λίγο και ετοιμάστηκα για να βγω τη βόλτα μου μέχρι την πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά
και ακούγοντας τραγούδια και μουσική από το Mp3 πήγα μέχρι την πλατεία σιγά σιγά.
Αρκετός κόσμος στην πλατεία, για καφέ, ποτό, παγωτό και γιαούρτη παγωτό. Έκανα
τη βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι γιατί σήμερα έχει αθλητικά πολλά. Ποδόσφαιρο και
παίζει μπάσκετ ο ολυμπιακός. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να δω το
παιχνίδι Γιουβέντους – Μπάγερν Μονάχου. Στο Μπάσκετ Ολυμπιακός – Εφές 67-62.
Καλά πήγε ο Ολυμπιακός. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι από
νωρίς το πρωί θα τα πούμε. Καλή ανατολή στην επόμενη ημέρα.

No comments:

Post a Comment