Wednesday, April 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης, ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Σήμερα η μέρα θα είναι ανοιξιάτικη και αρκετά ζεστή. Μεγάλωσε αρκετά η μέρα.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπο μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως
κάθε πρωινό. Καθάρισα τα κλουβιά, άλλαξα νερό και το φρέσκο φαγητό. Τα καναρίνια
και τα δυο με περιμένουν κάθε πρωινό και μετά την τακτοποίηση κελαηδούν και τα δυο.
Τακτοποίησα όλες τις γλάστρες μου και τις πότισα λιγάκι, γιατί σήμερα θα έχει ήλιο και
ζέστη αρκετή. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Παρέα με την
κούπα με τον καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις εννιά πέρασε και η κόρη μου να με δει, ήπιαμε καφέ παρέα, τα είπαμε
λιγάκι και δέκα η ώρα έφυγε γιατί έχει κάτι δουλειές να κάνει. Εγώ συνέχισα με λίγο
γράψιμο για ενημέρωση τις σελίδας μου της καθημερινής. Τα καναρίνια κελαηδούν συνεχώς
και μου κρατούν συντροφιά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και τα μπαλκόνια και τώρα γράφω
και ακούω μουσική και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Η μέρα είναι πολύ όμορφη
και είναι για βόλτα ανοιξιάτικη. Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος να βγω
τη βόλτα μου. Από πεζοδρόμιο μεριά, του μεγάλου δρόμου, που περνά το Τραμ για παραλία
και για σύνταγμα πηγαίνω προς την πλατεία σιγά σιγά. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία. Τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο. Τα Τραμ περνούν κάθε
λίγα λεπτά με αρκετό κόσμο. Μεγάλη εξυπηρέτηση το Τραμ. Στην πλατεία κόσμος αρκετός
για βόλτα, για ψώνια, για καφέ, για τράπεζες, για τις δουλειές του. Η πλατεία σχεδόν γεμάτη
με κόσμο που απολαμβάνει την πολύ όμορφη ανοιξιάτικη ημέρα. Πήρα ένα κουπάκι παγωτό
Δωδώνη, μια μπάλα και κάθισα να το φάω απολαμβάνοντας την ομορφιά της μέρας και της
πλατείας. Λίγο πριν τις δύο η ώρα τέλειωσα τη βόλτα μου και την απόλαυση της μέρας και
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα ένα πιάτο χοιρινό με μανιτάρια,
έφτιαξα σαλάτα με λίγο τυρί, το ασπράδι από ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών. Μάζεψα τα
πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα μετά το φαγητό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά και παρέα
με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Έγραψα λιγάκι για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και ετοιμάστηκα για να βγω. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Έτοιμος για έξω, ακόμη έχει μέρα, μόλις πριν λίγο έδυσε ο ήλιος. Πήγα
μέχρι τους δικούς μου να δω και να τα πούμε λιγάκι τα καθημερινά. Ήπια τον καφέ μου και
λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου.
Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και είδα τα τελευταία νέα, τα αθλητικά και τον καιρό τον
αυριανό στον ΣΚΑΪ και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Διάβασα την
επικαιρότητα και τα μηνύματα, άκουσα μουσική και τραγούδια και έτσι πέρασα τη μέρα
μέρα και την βραδιά μου την σημερινή. Αύριο πάλι, Τετάρτη, θα τα πούμε από νωρίς το
πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment