Friday, April 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με μπονάτσα ανοιξιάτικη
Καλή ανατολή ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια, που κελαηδούν από νωρίς το πρωί, στο απάνεμο μπαλκόνι
όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και κάνω
λίγο συμμάζεμα το σπίτι όπως καθημερινά. Λίγο μετά τις εννιά ετοιμασία για μαγείρεμα.
Σήμερα το μενού έχει φασολάκια φρέσκα, με κρεμμύδι, δυο κολοκύθια, λίγα καρότα, δυο
τρεις πατάτες, τρεις ντομάτες φρέσκες, μια κουταλιά πελτέ, μαϊντανό, αλάτι, πιπέρι.
Δέκα η ώρα όλα έτοιμα, ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα. Γύρω στις 12 θα έχει τελειώσει
το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού ψημένο σε μέτρια φωτιά. Τα καναρίνια μου κάνουν
παρέα με το κελάηδημά τους από το πρωί. Η μέρα είναι καταπληκτική σήμερα. Είναι για
βόλτα παραλία. Θα δω μπορεί να πάω μέχρι τη μαρίνα του Φλοίσβου μια βόλτα με το Τραμ.
Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω τη βόλτα μου παρέα με την ανοιξιάτικη λιακάδα.
Δεν πήγα παραλία, πάω προς πλατεία σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου.
Μπορεί να πάω αύριο για παραλία αν όλα είναι βολικά. Αρκετός κόσμος στην πλατεία και
όλα τα καφέ σχεδόν γεμάτα. Όπως και η πλατεία. Όμορφη σήμερα η μέρα. Κάθισα πλατεία
και πήρα μια μπάλα, σε κουπάκι, παγωτό γιαούρτη. Το έφαγα σιγά σιγά απολαμβάνοντας
την ομορφιά της μέρας και της πλατείας. Λίγο μετά της μία ψώνισα λίγο ψωμί από του
Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή για το σπίτι
ψώνισα λίγη τροφή για τα καναρίνια για να έχω στο σπίτι. Ετοίμασα για να φάω ένα
πιάτο φρέσκα φασολάκια, με φρέσκο ψωμί, λίγο τυρί και κρασί. Έφαγα μια χαρά, ήπια
και το κρασί, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις επτά πετάχτηκα μέχρι το φούρνο της γειτονιάς και πήρα δυο γιαούρτια και
γάλα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα. Ο ήλιος και η μέρα πάνε για τη δύση.
Σε λίγο θα ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος
για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω και να τους πάω λίγα φασολάκια για
να φάνε αύριο. Βγήκα και κάνοντας και τη βόλτα μου πήγα μέχρι τους δικούς μου. Ήπια
τον καφέ μου, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά, δοκίμασαν τα φασολάκια που τους πήγα,
μου είπαν ότι είναι υπέροχα τους χαιρέτησα λίγο μετά τις εννιά και επέστρεψα σπίτι για
να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και λίγο μετά τις δέκα έκατσα να
δω τα αθλητικά, ποδοσφαιρική βραδιά και σήμερα. Έγραψα και λίγο για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών και πέρασα τη βραδιά βλέποντας ποδόσφαιρο.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα. Σε λίγο ξημερώνει Παρασκευή.....

No comments:

Post a Comment