Monday, April 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλή Κυριακή με μπονάτσα και λίγη συννεφιά Ανοιξιάτικη
Καλή ανατολή στην τελευταία ημέρα του μήνα με ώρα θερινή από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, το πρωί, με την ώρα την καλοκαιρινή. Έπλυνα
τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Όμορφη
η μέρα και σήμερα, πραγματική ανοιξιάτικη, τουλάχιστον εδώ που μένω εγώ στην
Αττική γη. Τακτοποίησα τα καναρίνια, που κελαηδούν από το πρωί στο απάνεμο μπαλκόνι
όπως κάθε πρωινό. Η συννεφιά έχει καλύψει τον Αττικό ουρανό, αλλά η μέρα είναι ζεστή.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και συμμάζεψα το σπίτι για να είναι
όλη την ημέρα εν τάξει. Παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και
τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Τα καναρίνια κελαηδούν και μου κρατούν συντροφιά καθημερινή. Λίγο μετά της έντεκα
ετοιμάστηκα να βγω για Κυριακάτικη βόλτα. Πήρα τη φωτογραφική μου μηχανή και
βγήκα για να πάω για φωτογραφικό περίπατο γύρω από την Ακρόπολη, στα Αναφιώτικα
και σε μια μεριά στα στενά της Πλάκας στην πιο όμορφη γωνιά της Αθήνας. Πήρα το
Τραμ μέχρι το Νέο Κόσμο και μετά το Μετρό και σε λίγη ώρα βρέθηκα στην Ακρόπολη.
Κόσμος πολύς και στη διαδρομή και στην Ηροδότου Αττικού που κάνει τη βόλτα του.
Πολλοί τουρίστες στο μουσείο, στην Ακρόπολη και στους γύρω χώρους της πιο όμορφης
γωνιάς της πόλης της Αθήνας. Άρχισα τον φωτογραφικό περίπατο λίγο μετά της δώδεκα
και τέλειωσα λίγο μετά τις δυο. Άρχισα από το Μουσείο και ανέβηκα προς τα Αναφιώτικα
που ήταν πιο ήσυχα. Κόσμος αρκετός που έκανε τη βόλτα του στα όμορφα καλντερίμια.
Φωτογραφίζοντας περνώντας ανάμεσα από τα μοναδικά σπιτάκια και δρομάκια.
Λίγο μετά τις δυο κατέβηκα και πήρα το Μετρό και μετά το Τραμ από το Νέο Κόσμο
και επέστρεψα σπίτι από την πολύ όμορφη φωτογραφική βόλτα για το μεσημεριανό
φαγητό. Ετοίμασα το φαγητό, έφαγα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με
την κούπα με τον καφέ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα αθλητικά, διάβασα τα
μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω θα κάτσω σπίτι να δω τα αθλητικά. Έτσι πέρασε
σήμερα η Κυριακή, όμορφα και ήσυχα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Αρχίζει η καινούργια βδομάδα και ο καινούργιος μήνας.
Καλή ανατολή στον Απρίλη, καλή συνέχεια στην άνοιξη......

No comments:

Post a Comment