Sunday, April 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα......καλό πρωινό Σαββάτου, ανοιξιάτικου και ηλιόλουστου
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με ανοιξιάτικο ήλιο και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της ημέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ έφαγα λίγα κριτσίνια και
τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Συμμάζεψα
το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Έβαλα φρέσκια τροφή, λίγο μπρόκολο, στο κάθε
καναρίνι που κελαηδούν από νωρίς το πρωί και έβαλα πλυντήριο για μια πλύση τα
προσωπικά μου ρούχα, τα εσώρουχα και τα ρούχα του σπιτιού. Η μέρα είναι πολύ όμορφη
και σήμερα, σχεδόν καλοκαιρινή, αλλά θέλει ακόμα προσοχή η αλλαγή της εποχής.
Η ώρα πλησιάζει έντεκα και η πλύση στο πλυντήριο πλησιάζει στο τέλος της. Περιμένω
να τελειώσει η πλύση για να απλώσω τα ρούχα στην απλώστρα. Εν τω μεταξύ τοποθέτησα
το φασκόμηλο σε πιο μεγάλη γλάστρα και του έριξα λίγο νερό. Η πλύση τέλειωσε και άπλωσα
τα ρούχα και είμαι έτοιμος να βγω για βόλτα για παραλία, Φάληρο και για φωτογράφιση.
Βγήκα και πήρα το Τραμ για Σ.Ε.Φ που δεν άργησε να περάσει και σε λίγα λεπτά κατέβηκα
Μπάτη να περπατήσω λιγάκι και να βγάλω λίγες φωτογραφίες από το ιστιοπλοϊκό Ράλι που
έχει σήμερα ξεκινήσει πριν λίγη ώρα. Όμορφη η θάλασσα αλλά με ελάχιστο αέρα και έτσι
χωρίς αέρα ιστιοπλοΐα δεν γίνεται. Όμορφη η μέρα και ζεστή. Αρκετός κόσμος για βόλτα
από τον Μπάτη μέχρι Φλοίσβο και αρκετός κόσμος κάνει μπάνιο και ηλιοθεραπεία. Έβγαλα
μερικές φωτογραφίες, έκανα τη βόλτα μου και πήρα πάλι το Τραμ και επέστρεψα σπίτι
λίγο πριν της μία η ώρα. Βγήκα μια βόλτα προς την πλατεία μια που είναι καλοκαιρινή
η μέρα, έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα λίγο στη σκιά και επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο καλαμαράκια με σάλτσα, ένα πιάτο σαλάτα
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα πολύ όμορφα, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Αρκετή ζέστη σήμερα ακόμα και στο σπίτι. Έξη η ώρα
και έγερση. Χάπια απογευματινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα
και την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Τα καναρίνια και τα
δυο κελαηδούν και μου κρατούν συντροφιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος για
να βγω τη βόλτα μου την Σαββατιάτικη τη βραδινή. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
μέχρι πλατεία σιγά σιγά περπατώντας δεξιά του μεγάλου δρόμου προς πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ με αρκετό κόσμο Σαββατόβραδο. Η πλατεία
γεμάτη παντού και πολύς κόσμος κάνει τη βόλτα του και τρώει το παγωτό του η πίνει τον
καφέ του καθισμένος σε κάποιο παγκάκι της πλατείας. Έκανα τη βόλτα μου κάθισα λίγο
στην πλατεία να απολαύσω την καλοκαιρινή βραδιά και σιγά σιγά, λίγο μετά τις δέκα, από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι, είδα τα αθλητικά και τον αυριανό καιρό στον ΣΚΑΪ και
παρέα με την κούπα με το τσάι κάθισα και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και
έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Άκουσα και έγραψα μουσική και τραγούδια και
έτσι πέρασα τη μέρα και την βραδιά μου. Αύριο πάλι, Κυριακή, θα τα πούμε απ το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα......

No comments:

Post a Comment