Sunday, April 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου
Καλή Ανατολή Σαββάτου ανοιξιάτικου με συννεφιά στον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο σε μπακιρένιο μπρίκι. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι του σπιτιού, όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο με περιμένουν κάθε πρωινό.
Κελαηδούν από νωρίς κάθε πρωί. Είναι η πιο όμορφη συντροφιά. Οκτώ η ώρα και
συμμάζεμα το σπίτι και τα μπαλκόνια. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα ακτινίδιο και
συνεχίζω τις δουλειές τακτοποίησης του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα μέχρι
το μανάβικο της γωνιάς και πήρα λίγο μπρόκολο και ένα μαρούλι για το φρέσκο
φαγητό των καναρινιών. Παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα
και τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Πετάχτηκα στα γρήγορα
μέχρι το χασάπικο της γειτονιάς και πήρα μισό κοτόπουλο για να το μαγειρέψω αύριο.
Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα με το γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα
κοντεύει 12 και είμαι έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία βόλτα και να πιω και
ένα καφέ. Δώδεκα η ώρα και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία.
Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο Σαββάτο μεσημέρι στην πλατεία όλα γεμάτα
τα καφέ και η πλατεία. Είναι όμορφο σήμερα το Σάββατο και η πλατεία. Πήρα τον καφέ
μου και έκατσα να τον πιω στην ομορφιά και στην ησυχία της πλατείας. Η ώρα πήγε
σχεδόν λίγο μετά της μία. Ψώνισα κάτι που ήθελα από του Βενέτη στην πλατεία και
επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα το φαγητό, έφαγα μια χαρά, ήπια
δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνιάς και
ψώνισα ότι θα χρειαστώ για το αυριανό μαγείρεμα. Επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι
τακτοποίησα αυτά που ψώνισα και παρέα με την κούπα με τον καφέ έκατσα και διάβασα
την επικαιρότητα και τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι
να πάει η ώρα οκτώ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και γύρω στις εννιά βγήκα να πάω
τη Σαββατιάτικη βραδινή βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά παρέα με το Mp3
ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Όλα τα
καφέ στον μεγάλο δρόμο με αρκετό κόσμο. Η πλατεία γεμάτη από την μια άκρη μέχρι
την άλλη. Όλα τα καφέ γεμάτα. Χαμός από κόσμο σήμερα. Έκανα τη βόλτα μου και
σιγά σιγά επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την Σαββατιάτικη βραδιά. Επέστρεψα σπίτι
έκανα μια κούπα πράσινο τσάι, έφαγα και ένα γιαούρτη με μαρμελάδα και κάθισα να
γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Είδα το Frozen Planet στο ΣΚΑΪ και έτσι
πέρασε η βραδιά μέχρι τα μεσάνυχτα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην ανοιξιάτικη Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment