Wednesday, April 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης ανοιξιάτικης και ηλιόλουστης
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού.
Πότισα όλες τις γλάστρες από νωρίς το πρωινό και συμμάζεψα τα μπαλκόνια και το
σπίτι. Σκούπισα με την σκούπα την ηλεκτρική και μάζεψα τα ρούχα από την απλώστρα.
Τα δίπλωσα και τα έβαλα στη θέση τους. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις δουλειές
του σπιτιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά και συνεχίζει να
μεγαλώνει συνεχώς. Όμορφη μέρα σήμερα ανοιξιάτικη πραγματική. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Στη συνέχεια γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα κοντεύει δώδεκα και έτοιμος
είμαι για να βγω. Θα πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία και στην επιστροφή για το σπίτι
θα πάω για κούρεμα στο κομμωτήριο που πάντα πηγαίνω. Έκανα τη βόλτα μου από
πεζοδρόμιο μεριά στο μεγάλο δρόμο και πήγα πλατεία. Ήπια τον καφέ μου στην όμορφη
λιακάδα και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα για το σπίτι. Στην επιστροφή πήγα για κούρεμα
και λούσιμο και επέστρεψα στο σπίτι στα γρήγορα μην και κρυώσω. Άλλαξα, ετοίμασα
το φαγητό, έφαγα μια χαρά, ήπια και δυο ποτήρια κρασί, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Χάπια απογευματινά και διάβασα τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Έγραψα λίγο και
άκουσα μουσική και ετοιμάστηκα να πάω μια βόλτα εδώ κοντά. Οκτώ η ώρα και βγήκα
για τη βραδινή μου βόλτα. Επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι γιατί λίγο μετά τις εννιά έχει
αγώνα Μπάσκετ. Παίζει ο Παναθηναϊκός με την Μπαρτσελόνα στη Βαρκελώνη το
πρώτο παιχνίδι στους οκτώ τις Ευρωλίγκα. Επέστρεψα έκανα μια κούπα τσάι πράσινο
και κάθισα να δω το ματς. Τελικά το παιχνίδι τέλειωσε με νικήτρια τη Μπαρτσελόνα
στην παράταση. Μπαρτσελόνα – Παναθηναϊκός 72-70. Κρίμα γιατί ο Παναθηναϊκός
έπαιξε πολύ καλά, δεν πειράζει καλή συνέχεια. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις έντεκα και
παρέα με την κούπα με το τσάι γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά η σημερινή. Αύριο πάλι, Τετάρτη, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....    

No comments:

Post a Comment